Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook niet perfecter maken: zo ziet het er héél natuurgetrouw uit. Mooie rustige inzet en afstop van de bewegingen. Een echte heli van dit type hangt ook niet met een megastrakke staart alsof die met betonspijkers tegen de muur genageld is.Nog niet perfect, maar toch al stukken beter, ik ben tevreden.
De vraag gaat vooral naar de toekomst toe als je heli zal af zijn en wil gaan vliegen op bv Fly in van een of andere club . Dan heb je wel brevet nodig . Maar tot zolang ...
Kijk maar eens naar het draadje Snake of the Saale Valley LOL , die man heeft meer plezier aan bouwen dan aan vliegen en zo heeft ieder zijn ding . Belangrijkste is plezier hebben .
Toch wel een heel goed geconstrueerd landingsgestel geweest, want het heeft blijkbaar uitstekend als buffer gediend. Beter dat, dan je hele romp aan flenters.
Met 950 toeren heb je inderdaad hoogstwaarschijnlijk een "overtrokken" hekrotor gehad (koppel van de hoofdrotor neemt toe omdat het vermogen wat de heli van de grond tilt gelijk blijft (vermogen is toeren maal koppel: toeren lager DWINGT het koppel hoger te zijn) en door het te lage toerental heeft de hekrotor niet de power om dat op te vangen....
Idd , beter landingsstel dan romp gebroken . Op school zouden ze zeggen : opnieuw ! En 1000 keer schrijven met linkerhand : ik moet mijn instellingen GOED zetten .![]()
Nu moet je dus voor straf een nieuw landingsgestel maken. Beter dan een kapot geslagen staart ! want dat gebeurt 9 van de 10 keer met een rompheli.