(BASH) Rijders off-road elektro omgeving Utrecht

Was wel weer lachen ja...
Jammer dat mijn savage stuk was. Revo is niet echt gemaakt om te jumpen..
Dat ding van mij brokkelde stuk voor stuk af!

Ja man klopt toen mijn 6s in jou revo ging gierde jou slipper trouwens hahaha

Weet Iemand betere plek te vinden anders blijf ik denk in brabant as zondag Ondanks het wel gezellig was ghehe

Locatie was prima.
Parkeer met stenen schrok ik wel van haha
Ik heb me zeer goed vermaakt op de gras plekken.
Ronnie jumpen?
Durf je dat wel? Haha
Wen sprong wel echt hoog wel beetje schade maar dat is jumpen.

Add snarf ga jij dan op de baan staan om mijn mervje op zijn pootjes te zetten?

Jahwel.
Maar post ze niet meer hier.
Mensen met een go pro hero hd van 300+ euro hebben er vervelend commentaar op.
Vergooi ik weer een paar min van hun leven dat doe ik ze niet aan.

Laatst bewerkt:
Locatie was prima.
Ronnie jumpen?
Durf je dat wel? Haha

Of ik dat wel durf hahaha ik ga niet zoals wen springen nee bouw het liever op zonder schade;) mijn revo hoeft niet hetZelfde als die van wen eruit te zien hahaha(geintje wen!)

Een nieuwe kap en ff onder de douch, dan ziet de mijne weer stralend uit!!
Als je gaat jumpen wordt je revo alleen maar mooier op, want dan krijg die vaak nieuwe en kras vrije onderdelen!
ff serieus he?!?! Wat is de nut van een revo eigenlijk?? Jumpen kan die niet goed tegen, en racen is die ook niet fijn... Ik denk dat ik binnenkort mijn revo weg gaat doen, dan of een baja 5t met brushless of een echte truggy kopen.

Locatie was prima.
Ronnie jumpen?
Durf je dat wel? Haha

Ik wil hem wel meesleuren met m'n ERBE ... :)
Maar Laagraven is voor mij ook goed ...

Een nieuwe kap en ff onder de douch, dan ziet de mijne weer stralend uit!!
Als je gaat jumpen wordt je revo alleen maar mooier op, want dan krijg die vaak nieuwe en kras vrije onderdelen!
ff serieus he?!?! Wat is de nut van een revo eigenlijk?? Jumpen kan die niet goed tegen, en racen is die ook niet fijn... Ik denk dat ik binnenkort mijn revo weg gaat doen, dan of een baja 5t met brushless of een echte truggy kopen.
Ik heb met mijn erbe toch wel leuke jumps gemaakt er en der op bouw plaatsen :)

Je moet alleen geen high jumps nemen nee, daar houd ie niet zo van :p
En verder is de Revo gewoon een heerlijk bash apparaat, true de savage is daar meer koning in maar als je snelheid wil en wil kunnen bashen dan kom je toch wel bij een erbe uit vind ik :)

Ik heb met mijn erbe toch wel leuke jumps gemaakt er en der op bouw plaatsen :)

Je moet alleen geen high jumps nemen nee, daar houd ie niet zo van :p
En verder is de Revo gewoon een heerlijk bash apparaat, true de savage is daar meer koning in maar als je snelheid wil en wil kunnen bashen dan kom je toch wel bij een erbe uit vind ik :)

ERBE wil ergens bij horen.
Maar valt overal net buiten de boot.
Vind het meer een race truck.
Absoluut geen echte basher of jumper.

Sinds wanneer trek jij je ergens van aan wat andere die zo dom zijn om zon gopro te kopen vinden?? Lekker boeiend toch.
Je kunt van een Erevo echt wel een jumper maken maar dan ligt tie te hoog om te racen. Check YouTube maar is 30feet jump. Moet hoog genoeg zijn geloof lol

Het gaat me meer om het verkeerd landen. De achter kant van de revo is gewoon niet sterk genoeg. Wheelbar en wingmount breken gewoon af als je een paar keer daarop land. Heeft weinig met de rij hoogte te maken.
Bij een savage is alles gewoon veel steviger, je kan veel vaker en harder op een onderdeel landen voordat het kapot gaat.
Om over een vlak veld te rijden zijn de truggys van Losi of asociated veel beter in. Dus ben ik eigenlijk met Micheal mee eens. Revo wilt overal bij horen, maar overal net niet goed genoeg.
Als iemand een savage flux wilt ruilen tegen revo, dan sta ik als eerste in de rij :P

@ronnie, het gaat niet om hoe hoog of ver je kan komen, als een tourwagen genoeg snelheid kan maken, dan kan die ook net zo ver jumpen. Het gaat puur om hoe stevig en hoe goed de ontwerp is zodat die de foute landing kan verwerken.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk met een tamiya onroad kan je ook jumpen 10 meter als je een goede schans hebt.
Maar is het goed voor de auto.
Mij lijkt de savage meer hufter proof.
Kan niet over een stock praten omdat wen de nodige hopups heeft.
Begrijp me niet verkeerd revo is een topper want iedereen heeft er ook bijna 1.
Maar ik vind het een meer net niet.
Om te racen denk ik dat de mugen of de rc8 het beter doen.
Met bashen denk ik dat de e-maxx en de savage het beter doen.

De erbe is meer een allround.
Weet zich overal wel mee te meten maar doet meestal onder.

Ik zeg altijd al dat een Erevo van alles wat goeda heeft en vooral niet dat de Erevo beter is dan een savage maar met racen legt tie het weer af. En toen ik laatst bij raco was haalde zon mugen Truggy mij pas na drie rondes in en dat was een ervaren rijder dus dt scheelt niet zo heel veel naar mijn mening laat staan als je en midden diff erin zet waardoor et meer een Truggy word. En jumpen kan ook gewoon check dat filmpje maar is(huge Erevo jumps 30 feet) dan rijden ze achter mekaar over die schans en breken ook niks het komt gewoon preciezer met landen bij de Erevo dann de savage

Back