Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus de conclusie is ... zondag alleen ...
Zijn er nog mensen die zondag in de omgeving Utrecht gaan rijden. Raco of ergens anders .....
Ik zal gelijk rpm draagarmen kopen man.. Die witte!!
Zijn er ook Nederlandse verkopers an witte rpm draagarmen voor de erevo
Tuurlijk niet! Je weet toch hoe het gaat hier...
Besteld gewoon bij Liquid man! 99 dollar cent verzendkosten.
Ze hebben geen front left in wit grrrrr
Ook niet van de nitro?
Ps wit wordt geel
Ben zondag op Raco geweest. Was een beetje laat, maar was wel erg leuk ... Had de off-road voor mezelf en daar het mijn eerste baan ervaring was ook wel prettig
Schade: linker draagarm voor is kappot. Meteen maar een 2-tal plastic setjes besteld. Zal zeker vaker gaan gebeuren op de baan.
Heb al wat achter setjes van Bricks (forumlid) overgenomen.
Als ik dan een beetje op de baan kan blijven kan ik m'n ERBE wat gaan 'tunen' voor de baan.
Iemand nog tips voor schoenen voor kunstgras? Had het idee dat m'n Badlands niet 'genoeg' grip geeft op deze ondergrond.
Ben zondag op Raco geweest. Was een beetje laat, maar was wel erg leuk ... Had de off-road voor mezelf en daar het mijn eerste baan ervaring was ook wel prettig
Schade: linker draagarm voor is kappot. Meteen maar een 2-tal plastic setjes besteld. Zal zeker vaker gaan gebeuren op de baan.
Heb al wat achter setjes van Bricks (forumlid) overgenomen.
Als ik dan een beetje op de baan kan blijven kan ik m'n ERBE wat gaan 'tunen' voor de baan.
Iemand nog tips voor schoenen voor kunstgras? Had het idee dat m'n Badlands niet 'genoeg' grip geeft op deze ondergrond.
Ik had ook me linker draagarm voor gebroken kwam verticaal op de baan afzetting terecht hahaha maar ik rij met de vtec harakiris medium en die doen het erg goed moet ik zeggen wel geplakt. De harakiris soft blijken het ook goed te doen. De harakiris zijn wedstrijd truggybanden kun je vinden bij rcracingtwente. 40€ geloof ik plus velgen. Check me fotoows maar.
Ik ben van plan om zaterdag weer te gaan knallen daaro. Nog meer mensen
haah snarff alleen op de baan haha
dat waren wij ook heel vaak zaterdag.
Vind je dat gek met die brandstof autos.
die gasten zijn alleen maar aan het sleutelen .
2 min rijden weer sleutelen.
Lach me kappot daar.
100 keer trekken en hij doet het nog niet hahaahahahaah.
waren er weer van die vervelende vliegtuigjes in de pits snarff????