(BASH) Rijders off-road elektro omgeving Utrecht

BMX baantje heb ik bij mij in de buurt, das maar 2 min lopen vanuit mijn huis, maar das heel klein.

Als iemand iets speciaals kent dan ben ik zaterdags wel voor beschikbaar. Anders ga ik wel dit weekend gewoon bij mij in de buurt op een gras veldje rijden, is eigenlijk het zelfde als bij nieuwegein. scheelt me alleen 2 uurtjes reis tijd en bezine.

Ja man zo denk ik er ook over ik heb op vijf minute. Van mijn huis een super gebied liggen maar met een groep ist veel leuker maar 1.5 heen en 1.5 uur terug doe ik niet meer. Wasje Erevo weer gemaakt wen

Ja man zo denk ik er ook over ik heb op vijf minute. Van mijn huis een super gebied liggen maar met een groep ist veel leuker maar 1.5 heen en 1.5 uur terug doe ik niet meer. Wasje Erevo weer gemaakt wen

Nee dies nog steeds uitmekaar.. Hopelijk donderdag onderdelen binne. Heb het bij Liquid besteld. duurt 4 dagen altijd voordat het thuis is. Misschien ga ik zaterdag wel ff bij die crossmotor baan kijken als Michael daar zin in heeft. Ojah en als mijn onderdelen binnen zijn.

Dus Zondag Raco? Wie is daar wel eens geweest? Je moet een 10tje betalen. En dan?. Rondjes rijden of zijn er heats waar je moet inschrijven?

Dus Zondag Raco? Wie is daar wel eens geweest? Je moet een 10tje betalen. En dan?. Rondjes rijden of zijn er heats waar je moet inschrijven?

Ik ben daar al vaak geweest je gaat er heen betaalt 10€ dan kun je gewoon rijden zoveel je wilt en hoeft dus niet te wachten enzo en dan kun je ook onroad rijden voor de liefhebbers. En je hebt perslucht en stroom en werktafels. Wat ook fijn is dat je hoog staat zodat je de baan goed kunt overzien. Zoveel leuker dan op een veld heen en weer rijden

Staan daar dan ook mensen je autotje om flippen als die op de kop ligt?
Deze zondag kan ik helaas niet.

@Micheal. Zaterdag kan wel. Ik was gister naar die motorcross baan gaan kijken. We kunnen denk ik de baan niet op. Teveel crossmoters, maar daar in de buurt is helemaal zand pad. We kunnen zaterdag daar wel ff proberen.

Misschien kom ik morgen ook als de onderdelen een beetje vroeg binnen komen. Kan ik mijn autotjes weer inmekaar gaan schroeven... Anders heb ik alleen een halve revo om mee te rijden.

Back