BEARCAT f8f ESM

Ik heb hier ook een remote killswitch.
Moet deze zo ver mogelijk van de ontvanger? Anders monteer ik hem op de ontsteking binnenin de motorkap , is dit Ok?

Mooi gedaan de aanpassing van de cockpit , welk materiaal heb je hier voor gebruikt ?.
Welke remote killswitch gebruik je ?

Ik gebruik die van powerbox :
één heb ik ingebouwd in de P47 onder de motorkap naast de batterijen .
tweede bij de bearcat is in de romp gebouwd .

Opletten als je een chinees remote killswitch gebruikt .
Ik heb er één gehad die bij het uit schakelen toch nog de motor bleef draaien .
Bij controle met het uit zetten gaat het led lampje uit , maar laat toch nog stroom door naar de ontsteking waar door de motor bleef draaien .
Met het uit zetten was de voltage naar de ontsteking minder , maar genoeg om de motor te laten draaien .

Grt johnnyb

Het is een RCEXL Opto-kill switch

De upgrade van de cockpit is gewoon in balsa.
De rivetten zijn gewoon opgedroogde druppels houtlijm.
En grijze grondverf in spuitbus…..

en de pin-flag schakelaar komt van ebay, stuk goedkoper dan de gryphon's ….

Laatst bewerkt:
ondertussen een mpx connector voorzien voor de 4 verschillende servo signalen te voeden naar de vleugel.Zo moet ik maar 1 connectie doen en ben ik zeker dat ik de juiste servo's met de juiste kanalen verbind...
1. beide flaps
2.rolR
3.rolL
4.gear

Laatst bewerkt:
Yes !
de nieuweste V3 retracts gevonden, gekocht en vandaag geleverd!
ik vreesde ervoor dat het nog lang ging duren, maar ik heb ze...!!!
deze generatie v3, zou veel beter moeten zijn dan de vrorige...;we zullen zien.....
in ieder geval.....we kunnen verder....

Yes !
de nieuweste V3 retracts gevonden, gekocht en vandaag geleverd!
ik vreesde ervoor dat het nog lang ging duren, maar ik heb ze...!!!
deze generatie v3, zou veel beter moeten zijn dan de vrorige...;we zullen zien.....
in ieder geval.....we kunnen verder....

Als ik vragen mag, bij wie heb je ze gekocht?
Bigplanes heeft nog niet veel op voorraad en Lindinger heeft de V3 ook nog niet?
Zoek voor mijn P-47D van ESM de V3 versie!
Gr.Wim

@ 1crash2often, nee nog geen piloot ......ik wacht het totaalgewicht af van het toestel...

@iedereen, gelieve te quoten ZONDER afbeeldingen aub! anders gaan het een soep worden !!!!!!!

Draaien de poten van de F8 een kwartslag ? en dan naar achteren naar binnen ?
Ik zoek een paar goeie electrische retracts voor m,n Hellcat F6 namelijk.....

Hmmmm jammer...
Vandaag heb ik vastgesteld dat de retractmotoren gemaakt zijn voor 80° terwijl ze 90° moeten uitkomen.
Met de leverancier contact opgenomen, ik heb de motoren teruggezonden.de poten zijn wel de juiste, die kan ik behouden....

Ze hebben gekeken of ze er andere hadden om mij te behelpen, helaas geen succes....
Nu moet ik wachten tot eind maart, dan komt er één lading nieuwe binnen,.....
Hopelijks dan met de juiste......snik.....nog zo lang wachten....

@Edwin, nope, eind maart zeiden ze...
Ik hoop dat het echt niet langer maart gaat duren, zoek er nu al zo lang naar...

enkele leuke nieuwe attributen binnengekomen, waaronder ook deze fuel dot (bij HK voor 3.32euro! kon het niet laten liggen :) )...
de ene wilt daar niets van zien , de andere vindt dit best te pruimen...een keuze....

Back