Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rob,
Was heel even op het verkeerde pad en kwam vandaag tot de ontdekking waarom ik ook alweer het sleufje aan de onderstel zijde had en niet in de servohevel.
Met inklappen werkt het beter maar als de sleuf in de servohevel zit is er geen borging van het onderstel voor de landing.
Maakt niet uit hoor toch leuk dat je meedenk, je weet maar nooit tis altijd goed om andere ideen te horen.Oeps, daar had ik ook niet meer aan gedacht Ton...
Maar het is alweer opgelost :grin:
Klopt, kwam ook net iets anders uit dan gedacht door de toch wel grote heven moest de servo verder zakken dan verwacht.Is de hoek van de servohevel met sleufje stuk minder dan 90 graden of lijkt dat maar zo? Kan nadelig zijn voor borgende werking.
Lijkt me zeker een leuke optie kan er altijd nog tussen, heb je misschien een linkje waar dat spul te koop is.Ziet er zeker goed uit, een vertrager er tussen maakt het helemaal af :wink:
Het heeft even een klein uurtje geduurd omdat ik de schema's even moest bewerken maar hier zijn ze dan.
Dit schema is alleen voor de servo.
een vertrager
het duurde nog lang
Misschien toch maar lekker gaan bouwen en wat foto's plaatsen.