Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ton van Munsteren zei:EEEHHHH wat maken eenanders dan een kit.tekeningen met alle delen
Ik denk dat Ben bedoelt een tekening met alle spanten op ware grootte
Ton van Munsteren zei:Vergeet ook niet dat een kit tekening niet gemaakt is om van te bouwen maar ter ondersteuning van de bouwhandleiding is en ook niet interresant is om aan te passen voor die enkeling die over weet ik veel hoeveel jaar dat model eens willen bouwen.
Is zeker heel mooi spul maar dat racen hoeft voor mij niet meer :? mag er wel graag naar kijken.f5d gfk/cfk
Kijk dat klinkt goed.ben nu met 3 modellen bezig
Perfectie is goed en ben heel benieuwd naar het eindresultaat.1/12 P51..
Jammer :cry: zal zeker een leuk model kunnen wordenme1092.. ligt weer even stil
Die kist gaat toch ook een kit worden en ja dat is groot en voor mij net iets te groot voor electro.P51B/C op mijn werkbank ligt van 250cm
Kijk dat klinkt goed maar had ook niets anders verwacht :? .minder met speedmodellen.. alleen mijn eigen ontwerpen... geen dingen meer voor jet en speedmodels
Maar dan niet zo groot, max 1700 span en natuurlijk voor elektro en beter nog op het niveau van de BT modellen.WARBIRDS
Heb er al zin in 8)macchi 33
Ben Postmus zei:Wat nu wel erg pijnlijk duidelijk word is dat er nog zeer veel plamuur en schuyrwerk nodig is om de kist helemaal strak te krijgen.