accw zei:Tip.
Kom eens kijken op zo'n indoor-meeting en neem je vriendin lekker mee!!!
aah dat is de reden waarom we moeten komen :wink: "neem je lekkere vriendin mee" :wink:
moptjen he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
accw zei:Tip.
Kom eens kijken op zo'n indoor-meeting en neem je vriendin lekker mee!!!
Als je het belangrijkste advies in de wind slaat, heeft het m.i. weinig zin om je tips te geven. Zonde van mijn en jouw tijd.Xearo zei:... ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat mijn vliegtuigje de eerste vlucht overleeft als ik er 1 neem met de vleugels bovenop. Iemand een tip welke?
Xearo zei:ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat mijn vliegtuigje de eerste vlucht overleeft als ik er 1 neem met de vleugels bovenop.
Dit is natuurlijk een onzin-redenatie en dat weet je zelf uiteraard ook.Xearo zei:ik weet dat het beter is om bij een club te vliegen maar daar heb ik simpelweg geen tijd voor.
Zonder club kost het je veel meer tijd.....Xearo zei:ik weet dat het beter is om bij een club te vliegen maar daar heb ik simpelweg geen tijd voor.
Koop een leuk DVD'tje, ga lekker naar de film, ga uit eten etc. Besteed die 200E aan iets anders zou ik zeggen.Xearo zei:ik heb geen tijd om bij een club te gaan. ik doe aan hockeyen waar ik 2avonden in de week mee bezig ben + de zondag. verder heb ik een vriendinnetje waar ik regelmatig naar toe wil en verder moet ik nog school dus veel tijd heb ik niet. de ene keer heb ik 3x in de week tijd om te vliegen en soms 3weken niet. daarom lijkt het me bij een club niks voor mij. en ik wil met zo`n conrad dingetje proberen te vliegen.
Wie is er dan dom bezig, de club of de wildvlieger? Je kunt de risico's toch niet wederzijds tegen elkaar wegstrepen?high flyer zei:... het enige probleem zou dan zijn voor de club's en hem die als hij gaat vliegen mogelijk een kist verliezen maar dat kan ook anders om gebeuren ...