Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sparkie zei:ik heb een vraagje; wat heb je zoal nodig voor een lijn besturings trainer, wat kost en is het een beetje te vliegen(als je echt begeleiding nodig hebt, waardan?)
ik heb op ebay een brodak control line motortje gezien zijn die wat?
alvast bedankt.
sparkie zei:en ik woon in ypenburg dus dat komt heel mooi uit.
Owen zei:sparkie zei:en ik woon in ypenburg dus dat komt heel mooi uit.
Beste tip:
Ga op een zaterdag middag richting het oude aannemers huisje op ypenburg, dicht tegen de snelweg aan, en bezoek de airscouting club eens die daar zit.
Vraag naar Paul Rietbergen, laat je goed voorlichten, koop leuk trainingssetje van hem, en kom daarna naar ons toe voor verdere instructie.![]()
Bruno van Hoek zei:Ik sta voor de volle 300% achter wat mijn Flevolandse collega's hier voorstellen.
Zij hebben waarschijnlijk nog meer vlieguren met het opleiden van beginners dan ikzelf.
![]()
Daarnaast de forumkalender en deze subdirectory in de gaten houden voor de data van de twee lijnbesturingsdagen volgend jaar in Almere.
Succes,
Bruno
Sorry, ik had niet gehoord dat de annexatie van Gelderland nog even was uitgesteld....woldlake zei:He bruno ik wil wel even zeggen dat ik geen flevolander ben![]()
sparkie zei:ik heb een vraagje; wat heb je zoal nodig voor een lijn besturings trainer, wat kost en is het een beetje te vliegen(als je echt begeleiding nodig hebt, waardan?)
alvast bedankt.
fc3003 zei:sparkie zei:ik heb een vraagje; wat heb je zoal nodig voor een lijn besturings trainer, wat kost en is het een beetje te vliegen(als je echt begeleiding nodig hebt, waardan?)
alvast bedankt.
hier een mooie motor te koop. O.S. 2,5cc nieuw