Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar wat meer informatie over het wedstrijd vliegen. Ik heb nog nooit een "wedstrijd " gevlogen en dit is dus allemaal nog wat nieuw voor me.
Nu ben ik van plan om komend seizoen mijn eerste wedstrijd te gaan vliegen, na genoeg oefenen en bv. instap games.
Ik heb Met mijn gespaarde budget een mooie heli gekocht waar ik dit mee wil gaan doen. Mijn model of choice is geworden de: Compass 6HV. ik heb een aantal upgrades erop zoals schuine vertanding en wat carbone onderdelen ipv alloy.
Mijn setup is:
Motor: Compass 540kv motor
ESC: Hobbywing platinum 70A HV
Swash: 3x RJX FS-0521HV
Tail: Savöx SH-1290mg
Main Blades: Compass 615mm
Tail blades: Edge 95mm
Battery pack: Turnigy 3000/3300maH (12s)
FBL module: Mikado Vbar Pro
De enige competitie die ik tot nu toe ken is Rotorplay en 3D Belgium in belgië.
Ik weet dat Rotorplay Instap games houd en wil hier als een begin aan deelnemen.
Zijn er bv nog andere soorten? Of bepaalde meeting's die leerzaam kunnen zijn?
Voor de rest weet ik er nog niks van dus alle info en tips zijn welkom.
Mvg.Forward18:tank:
Mijn verdere vliegervaring: Ik vlieg al een paar jaar 3D met vliegtuigen, dan heb ik het over hooveren, rollende cirkels, flat spins enzv. Nu ben ik sinds bijna 2 seizoenen heli vliegen begonnen met 3D oefenen met de heli. Ik heb afgelopen vakantie veel geoefend en kan ondertussen Funnels, en tictoc's rechtop en zijwaarts.
Ik ben op zoek naar wat meer informatie over het wedstrijd vliegen. Ik heb nog nooit een "wedstrijd " gevlogen en dit is dus allemaal nog wat nieuw voor me.
Nu ben ik van plan om komend seizoen mijn eerste wedstrijd te gaan vliegen, na genoeg oefenen en bv. instap games.
Ik heb Met mijn gespaarde budget een mooie heli gekocht waar ik dit mee wil gaan doen. Mijn model of choice is geworden de: Compass 6HV. ik heb een aantal upgrades erop zoals schuine vertanding en wat carbone onderdelen ipv alloy.
Mijn setup is:
Motor: Compass 540kv motor
ESC: Hobbywing platinum 70A HV
Swash: 3x RJX FS-0521HV
Tail: Savöx SH-1290mg
Main Blades: Compass 615mm
Tail blades: Edge 95mm
Battery pack: Turnigy 3000/3300maH (12s)
FBL module: Mikado Vbar Pro
De enige competitie die ik tot nu toe ken is Rotorplay en 3D Belgium in belgië.
Ik weet dat Rotorplay Instap games houd en wil hier als een begin aan deelnemen.
Zijn er bv nog andere soorten? Of bepaalde meeting's die leerzaam kunnen zijn?
Voor de rest weet ik er nog niks van dus alle info en tips zijn welkom.
Mvg.Forward18:tank:
Mijn verdere vliegervaring: Ik vlieg al een paar jaar 3D met vliegtuigen, dan heb ik het over hooveren, rollende cirkels, flat spins enzv. Nu ben ik sinds bijna 2 seizoenen heli vliegen begonnen met 3D oefenen met de heli. Ik heb afgelopen vakantie veel geoefend en kan ondertussen Funnels, en tictoc's rechtop en zijwaarts.
Laatst bewerkt door een moderator: