Zelf vind ik nitro niks. De reden? Minder snel en krachtig als brushless. Vies en vet om te sleutelen. Tering herrie als je ff en afstel rondje wil maken sogtens. Afhankelijk van het weer met afstellen. Kortom meer nadelen als voordelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zelf vind ik nitro niks. De reden? Minder snel en krachtig als brushless. Vies en vet om te sleutelen. Tering herrie als je ff en afstel rondje wil maken sogtens. Afhankelijk van het weer met afstellen. Kortom meer nadelen als voordelen.
Voor 500 euro heb je al een buggy chassis, voor 150 een zender, servo's en accu, voor nog een 100 kan je al een motor hebben.
Daar zeg je zelf precies wat er mis is met traxxas volgens velen. NODIGE upgrades.bevalt opzich prima na de nodige upgrades.
Het gaat hier om een Nitro of Benzine model. We praten niet over electro modellen..
Gezien de topicstarter aangeeft een brandstof motor te willen is het discuseren over electro of het afkraken van brandstof overbodig.
even "offtopic" , je bent in een nitro draadje bezig en niet elektro , dus laat de chitchat over elektro maar achter wegen , de TS vraagt en zoekt naar nitro !