Een goeiedag aan iedereen
Zoals de titel al zegt ben ik een beginnende trucker. Aangezien ik tot nu met nitro reed heb ik nog niet zoveel ervaring met het elektro gedeelte.
Ik heb ondertussen al een winkellijstje opgemaakt van de dingen waaraan ik denk.
-Tamiya Volvo FH12
-Robbe F14 zender+ontvanger
-Graupner Multilader 7E
-4500 mAh NiMH batterij
-Graupner Speed profi 40R
-Futuba 3003 servo extra ( er zit bij de zender al een F14 )
-Carson Venom Truck motor
Ben ik hierbij nog iets vergeten?
Ook heb ik op het forum al eens gezocht en op internet over de combinatie Venom Truck motor en de Speed profi 40r regelaar. Gaan deze samen? Ik heb wel ergens gelezen op het forum dat een trucker deze regelaar gebruikte, maar gaat deze ook werken met de venom motor? Of is de regelaar daarvoor te zwak?
Zoals de titel al zegt ben ik een beginnende trucker. Aangezien ik tot nu met nitro reed heb ik nog niet zoveel ervaring met het elektro gedeelte.
Ik heb ondertussen al een winkellijstje opgemaakt van de dingen waaraan ik denk.
-Tamiya Volvo FH12
-Robbe F14 zender+ontvanger
-Graupner Multilader 7E
-4500 mAh NiMH batterij
-Graupner Speed profi 40R
-Futuba 3003 servo extra ( er zit bij de zender al een F14 )
-Carson Venom Truck motor
Ben ik hierbij nog iets vergeten?
Ook heb ik op het forum al eens gezocht en op internet over de combinatie Venom Truck motor en de Speed profi 40r regelaar. Gaan deze samen? Ik heb wel ergens gelezen op het forum dat een trucker deze regelaar gebruikte, maar gaat deze ook werken met de venom motor? Of is de regelaar daarvoor te zwak?
Laatst bewerkt: