beginner: gemiddelde kosten per maand?

• Topicstarter Topicstarter korstje
  • Startdatum Startdatum
OK roelof jij hebt gelijk.

je luisterd gewoon niet naar de mens.

als er 4 line's zijn van de FG dan heb je toch niets als je de eco neemt tegen over de EVO

of snap ik het nu gewoon niet.

Ik word een beetje moe van dat euwige geleuter van je.

als iemand wat zegt is het altijd anders niemand heeft gelijk en jij hebt het allemaal al mee gemaakt.

ik weet niet of je het door hebt maar er zijn mensen die zich aan je ergeren en je hulp op deze manier niet op prijs stellen.

die weg blijven want wat hun zeggen is toch niet zo.
jij praat ook veel uit je eigen ervaring en jah je weet veel maar een beginner maakt het anders mee en doet het anders en ziet het anders.

sorry maar ik moest het ff kwijt.

sphereman zei:
OK roelof jij hebt gelijk.

je luisterd gewoon niet naar de mens.

als er 4 line's zijn van de FG dan heb je toch niets als je de eco neemt tegen over de EVO

of snap ik het nu gewoon niet.

Ik word een beetje moe van dat euwige geleuter van je.

als iemand wat zegt is het altijd anders niemand heeft gelijk en jij hebt het allemaal al mee gemaakt.

ik weet niet of je het door hebt maar er zijn mensen die zich aan je ergeren en je hulp op deze manier niet op prijs stellen.

die weg blijven want wat hun zeggen is toch niet zo.
jij praat ook veel uit je eigen ervaring en jah je weet veel maar een beginner maakt het anders mee en doet het anders en ziet het anders.

sorry maar ik moest het ff kwijt.

Zoals ik dus ook al eerder opmerkte , ik ben het helemaal met je eens sphereman!! ik wordt er ook erg moe van.

Heren, blijf enigszinds respect voor elkaar hebben. Ik begrijp jullie wel, maar ga elkaar niet afkraken of negatief over elkaar spreken op dit forum.
Uiteindelijk bedoeld iedereen het goed en willen we elkaar helpen! Ik moet toegeven dat Roelof je vaak voor is met een antwoord en vaak heeft hij ook wel gelijk, maar anderen zien het soms inderdaad net wat anders en dat hoeft ook niet fout te zijn! :wink:
Ik wil niemand hier aanvallen begrijp me goed! Maar houd het netjes en sta open voor de meningen en ideeen van anderen!

:offtopic: Kyosho heeft het WK 1:8 onroad nu wel binnen met de Fantom :wink:

Ik wil alleen duidelijk maken dat een 1:5 best een leuke auto is en zelfs de ECO veel waar voor zijn geld is wat qua aanschaf ook best aantrekkelijk is, maar wil ook waarschuwen dat eventuele schade aan wat dan ook soms hard kan aankomen.
Bv. effe een nieuwe body van 100-150 euro zonder verf kan bv. een aardige aanslag op de bankrekening geven.....

Inderdaad is voor elke klasse wat te zeggen maar ieder zijn smaak.
Ik heb een paar wedstrijden met zo'n ECO mogen rijden en hoewel de afstelmogelijkheden erg beperkt zijn en zelfs niet eens echt gedempt is is die auto uit de doos best heel goed te sturen.
Ik vind het gewoon zonde van het geld als mensen blind staren op "tuning parts" of de duurste modellen zonder het te weten als het echt wel goed is, zeker als men ermee op straat rijdt of bij een club voor de lol.

Serpent leeft bv. van mensen die dat merk aanbidden en doen wat de teamrijders zeggen. Vandaag gaan goude veren goed en morgen zwarte, aan de eind van de week heb je de hele collectie veren gekocht en aan het eind van de maand alle andere option parts. In een engels magazine noemde een schrijver ze "Fashion Victims".

Maar om even mee te lullen, als je op (inter)nationaal niveau gaat rijden heb je aan het ECO model idd niets, maar dat komt alleen omdat die auto een andere wielbasis heeft welke regeltechnisch niet toegestaan is ;)

Back