Ik denk dat ik het weet,
Ofwel kies ik de traxxas monsterjam replica of wel de traxxas toyota tundra een nieuw model, die nog niet te koop is denk ik
wat denken jullie ?
mvg
Wij denken dat je dat helemaal zelf moet beslissen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat ik het weet,
Ofwel kies ik de traxxas monsterjam replica of wel de traxxas toyota tundra een nieuw model, die nog niet te koop is denk ik
wat denken jullie ?
mvg
Als je toch aan die losi monstertruck gaat beginnen zou ik even kijken of je wel makkelijk onderdelen kan krijgen, want dat wil nog wel eens een probleem zijn met losi (meestal) En dat zou ik een beginner niet aanraden
Tamiya Tundra Klamath? volgens mij heb je de verkeerde in gedachte, ben het trouwens wel met je eens want volgens mij komt de wagen die er bedoelt word niet eens uit in europa.
Wat betreft die monstertruck die jongen is 15.
Ook al was hij dat niet ik zie zelf nooit geen reden om iets te gaan halen, wat er ook van een ander merk is. Aleen dan met 10x zoveel onderdelen en upgrades op 10x zoveel plaatsen beschikbaar. Keuze snel gemaakt voor mij. Maargoed best een mooie truck verder daar niet van
Was wat kort door de bocht maar zolang de savage (xl) bestaat zie ik geen heil in dat ding.
Tja, HPI heeft nu eenmaal een betere naam hier dan Team Losi. De LST2 heeft een betere wegligging als de Savage en is net zo sterk. (voor de MT races was de LST2 geloof ik de beste concurrent/rivaal voor de E-Revo. )
Mij boeit het merk van een auto niet eens. zolang het er goed uit ziet, stevig is/de kwaliteit goed is en de onderdelen op een normale manier verkrijgbaar zijn vind ik het prima.
Monstertruck wegligging en races?!?!?!
Is de E-revo een monstertruck dan? ik zie die als mislukte truggy![]()
In de US werden/worden gewoon MT cups gereden hoor. de E-Revo is een MT, en een verdomd goede (daarvoor dat die al met truggies vergeleken word zegt genoeg lijkt me.)
Als ik 't accubakje van m'n LST klaar heb mag je wel eens langs komen rijden. 1717 op 6s Lipo met best goed wegligging en een bodemspeling van zo'n 10 centimeter. Kunnen veel auto's maar van dromen.![]()