Dat is ook een goede oplossing
450 heli's zijn prachtige alleskunners
Betreffende je eerdere verhaal, lees alsjeblieft het topic nog eens door, en kijk ernaar alsof jij het niet geschreven hebt.
In het echt zie je aan iemand of er misschien een nuance aan het verhaal zit..
Via een beeldscherm niet.
Dus moet er worden uitgegaan van de kale tekst, en de kale tekst reageerde regelmatig 100% andersom als wat wij voorstelden.
Dit is gewoon een probleem van een forum. Iedereen praat anders, maar schrijft zoals hij praat. En soms ook niet. Sommigen zijn goed in hun gedachten in tekst om te zetten, anderen niet.
Maakt ook niet uit, maar het helpt niet als wij je blijkbaar verkeerd begrepen hebben (en jij ons) en jezelf dan meteen op de teentjes getrapt voelt
Doe een set veiligheidsschoenen aan, dan zul je zien dat het goedkomt ;-)
Wel ff weer een zeikdingetje (ik moet toch wat te zeuren hebben
)
Kds staat om een hoop dingen bekend, maar niet om hun electronica.
De regelaar en servo's staan zelfs als erg slecht bekend.
Dus als dit nog de originele zijn, zou ik even gaan kijken voor een vervanging
Sommigen kunnen er een tijdje plezier van hebben, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die met 1 harde landing een servo strippen.
En meestal kom je daar de volgende vlucht achter, meestal als de heli net los is...
En iedere plof is weer een stevige partij geld verder..
Maar met les komt het helemaal goed.
Kijk ff naar de electronica op die heli, laat hem checken bij die groep vliegers.
450 heli's zijn prachtige alleskunners
Betreffende je eerdere verhaal, lees alsjeblieft het topic nog eens door, en kijk ernaar alsof jij het niet geschreven hebt.
In het echt zie je aan iemand of er misschien een nuance aan het verhaal zit..
Via een beeldscherm niet.
Dus moet er worden uitgegaan van de kale tekst, en de kale tekst reageerde regelmatig 100% andersom als wat wij voorstelden.
Dit is gewoon een probleem van een forum. Iedereen praat anders, maar schrijft zoals hij praat. En soms ook niet. Sommigen zijn goed in hun gedachten in tekst om te zetten, anderen niet.
Maakt ook niet uit, maar het helpt niet als wij je blijkbaar verkeerd begrepen hebben (en jij ons) en jezelf dan meteen op de teentjes getrapt voelt
Doe een set veiligheidsschoenen aan, dan zul je zien dat het goedkomt ;-)
Wel ff weer een zeikdingetje (ik moet toch wat te zeuren hebben

Kds staat om een hoop dingen bekend, maar niet om hun electronica.
De regelaar en servo's staan zelfs als erg slecht bekend.
Dus als dit nog de originele zijn, zou ik even gaan kijken voor een vervanging
Sommigen kunnen er een tijdje plezier van hebben, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die met 1 harde landing een servo strippen.
En meestal kom je daar de volgende vlucht achter, meestal als de heli net los is...
En iedere plof is weer een stevige partij geld verder..
Maar met les komt het helemaal goed.
Kijk ff naar de electronica op die heli, laat hem checken bij die groep vliegers.