D
DaveML
Guest
Een goede heli komt niet uit Azie, op 2 uitzonderingen na (Thunder Tiger en Align).
:roll:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een goede heli komt niet uit Azie, op 2 uitzonderingen na (Thunder Tiger en Align).
Heb het hele draadje doorgeworsteld, komt er op neer dat de esky belt cp mij wel wat lijkt.
Maar nu mis ik nog een antwoord op het volgende:
Die esky wordt met een standaard zender geleverd, voor ongeveer 135 euro ergens ver weg. Is dat een zender waar ik in de toekomst nog wat mee kan? Is het een beetje een goed apparaat? Ik vlieg nu (niet heli) met de Futaba 4EX en die bevalt mij zeer goed.
Dus: koop ik een complete esky of een set met losse onderdelen en zender?
Hoi,
Ik ben Yvon en wil al sinds mn 15 modelbouwvliegen, maar het is er nooit van gekomen................. tot nu, vorige week bij indoorvliegen wezen kijken en gisteren
een heli, Trexs 450 gekocht.
Vanmiddag tot twee uur geleden, heerlijk zitten hobbieen...
Ik ben complete leek, heb geen verstand van techniek maar wil veel leren,
Heli is bijna klaar, er missen nog wat onderdelen, die haal ik van de week bij de winkel
over een poosje hoop ik het luchtruim in te kunnen gaan met de heli, enne ik heb veel heel veel geduld.
jullie horen t wel als t gelukt is
Hoi,
Ik ben Yvon en wil al sinds mn 15 modelbouwvliegen, maar het is er nooit van gekomen................. tot nu, vorige week bij indoorvliegen wezen kijken en gisteren
Heli is bijna klaar, er missen nog wat onderdelen, die haal ik van de week bij de winkel
over een poosje hoop ik het luchtruim in te kunnen gaan met de heli, enne ik heb veel heel veel geduld.
Hoi,