Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Is je 450 een echte rex of een HK met align onderdelen?

Mijn 450 is een HK met Align upgrades. Wat in mijn geval betekend dat bijna alles is geupgrade en ik de volgende keer gewoon een Align kit zal kopen.. En bij de 550 of 600 een Mikado kit zal nemen.

Goh ik zou ook wel een Mikado durven kopen maar wil zoiezo eerst een 450 klasse heli om comfortabel te worden met CP heli's. EVt als ik de mCPX alle hoeken van de huiskamer laat zien dat ik dan wel direct een Mikado 500 of 600 koop is wel bestaand.

Als ik met dergelijke dingen begin wil ik altijd het 'beste' hebben en altijd tussenstapjes kosten toch wel wat geld. We zien wel hoe het evolueert.

DX8 onderweg en mCPX bestel ik dan morgen wel aangezien ik niet elke dag de tijd heb om men HB uit te laten. Ondertussen veel simmen :)

Accu`s voor de mCPX zijn weer op voorraad bij onze vrienden heb er gelijk een paar besteld.......... voordat jullie mij voor zijn en ik weer achter het net vis ;)

Duurt me te lang bij Hobbyking. Bestel er wel een paar in Nederland anders zit ik met te weinig als ik op vakantie ben..

Goh ik ga op vakantie om te pokeren of om te slapen op het strand :)
Iedereen zijn ding natuurlijk! Zie me alleszinds niet op men hotel met men heli staan vliegen hehe

mCPX gaat prima in de koffer hoor. Moet alleen nog even een compacte lichtgewicht koffer oplossing in elkaar fabrieken. Zoiets wat jij hebt alleen dan zo klein mogelijk.

Is ook wel anders wanneer je op je hotelkamer zit of in Suriname bij familie of in een huisje, camping etc.
Persoonlijk zou ik in een hotelkamer ook niet zo snel een heli meenemen maar op vakantie naar Suriname en je hebt een moment van verveling of op de camping? Reken maar, zou ik ook mijn heli meenemen, mits de middelen het toelaten:D

Wij staan dit jaar met onze caravan weer eens op de camping, voor de eerste keer weer in 3 jaar. Om dan op het veldje de Evo te vlieen lijkt mij niet verstandig met al die mensen maar de Pro die zal ik zekers even kunne vliegen aldaar:D

Ik denk dan ook wel dat de mcpx een toegevoegde waarde kan hebben iin Suriname:D

Het weer is bar en boos dus maar weer binnen met de mcpx. Blijft nog steeds spannend. Eigenlijk te spannend nog maar goed.. Je moet toch wat. Eerste vlucht ging redelijk. Wel wat wild maar ik hield de boel in de lucht. Tweede vlucht de camera aangezet. En dan gaat het gelijk minder goed. Derde vlucht ging het beste eigenlijk. Geen gekke manouvres en de heli bleef redelijk in het midden hangen..
Uiteraard wel m'n tweede vlucht online gezet ter lering en vermaak..

H2uHRoT53aE[/media] - ‪mCPX 5th hover indoors‬‏

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou toch alleen maar filmpjes posten bij vooruitgang? :p

Haha nee hoor, respect voor je doorzettingsvermogen. Ik had de mCPX allang naast je papegaai om het stokje gebogen. :)

Back