Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Derde vlucht en ik vond nu langdurig het punt waarbij de mcpx zo blijft hangen dat je bijna de sticks kunt loslaten.. Mmmm, nu gaat er dus gebeuren waarvoor ik al bang was. Straks is de Walkera overbodig
Ik had dit verdorie vantevoren moeten weten.. Beetje zuur dit. Nou ja. Tís niet anders. Het wringt wel een beetje..
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik de 450 dezelfde dag nog in hover krijg. De mcpx hangt inmiddels volledig gecontroleerd boven de salontafel te zoemen zonder rare uitschieters. Heb net weer een lipo gevlogen. De 450 maken we redelijk tam en het moet wel erg raar lopen als die dan opeens als een wilde alle kanten opvliegt.
. Denk ook wel dat jouw motivatie aanstekelijk werkt en daarom vind ik het jameer dat de Walkera negatief in het beeld komt, doet een beetje afbreuk aan het feit waarom je deze hebt gekozen. Ik moet daarom MrJohien ook gelijk geven maar ga hier niet teveel op in. Komt juist doordat jouw motivatie aanstekelijk werkt, vandaar nog even deze reactie.
Oh maar we hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn? Ik kan het prima motiveren hoor. Ik heb op basis van ladingen adviezen de Walkera gekocht en niet de mCPX. Dat was namelijk toendertijd de keuze waar ik tussen twijfelde. Argumenten voor de FP waren lagere headspeed en dus minder schade aan de heli en spullen. Nu blijkt achteraf dat de Walkera al uit elkaar valt als de buurman de deur hard dichtslaat en de mCPX heeft al diverse crashes in de tuin overleefd zonder enige schade. Ik heb 1 linkje verloren en daar heb ik een zak vol van liggen. Dus ja. Jammer van de Walkera. Tís mooi om te zien maar ik had die 200 euro gewoon in m'n zak kunnen houden en de mCPX in 1 keer kunnen kopen.
Dat is niet omdat ik Walkera een slecht merk vind. Integendeel. Ik vind het schitterende helicopters maar de V100D01 had ik achteraf gezien gewoon over kunnen en moeten slaan.
Dit is een feitelijke constatering en daar kan ik echt niks anders van maken. Neemt niet weg dat ook foute keuzes bij een hobby horen. Dat accepteer ik heus wel..