Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Geweldig mooie helikopter en daarnaast mooi rustig en gecontroleerd gevlogen. Zo zou ik ook nog wel willen kunnen vliegen maar heb daarvoor uiteraard nog een behoorlijke weg te gaan!

Ik heb geen 3D ambities maar op deze manier zou ik het zeker willen leren. Niet dat wilde maar zo smooth. Vind het echt top en had zoiets nog niet gezien eerlijk gezegd..

De enige negatieve element van dit soort filmpjes is dat je zelf ook zo snel mogelijk zo wilt vliegen, in de wetenschap dat mij dit nog lang niet gaat lukken en ik er vanavond (straks) in mijn bed hierover zal moeten dromen.

Probeer maar eens tot actie over te gaan en ons bed opzoeken.
Anders begint mijn vrouw zich zorgen te maken en morgen wordt ik toch weer vroeg gewekt.
Kinderen zijn meestal tussen 5:30 en 6:00 uur alweer klaarwakker

Laatst bewerkt:
Gewoon de tijd nemen. Komt vanzelf wel.. Ik zou trouwens maar gaan slapen want ik zie dat je sinds 4 april al 872 berichten hebt gepost en die kunnen nooit allemaal over helicopters gaan..
Ik ga zo nog een lipo vliegen.. Geen ingewikkelde heli meer. Denk dat ik de Bravo even pak,,

Gewoon de tijd nemen. Komt vanzelf wel.. Ik zou trouwens maar gaan slapen want ik zie dat je sinds 4 april al 872 berichten hebt gepost en die kunnen nooit allemaal over helicopters gaan..
Ik ga zo nog een lipo vliegen.. Geen ingewikkelde heli meer. Denk dat ik de Bravo even pak,,

Ik neem aan dat je al mijn 873 berichten stuk voor stuk hebt gelezen? Anders stuur ik jou even een schrijven, heb een mooi voorbeeld liggen:D

Jullie een Losi Micro auto maar ik heb dit voor vaderdag gehad :)

5847634787_e6a3564ac8_z.jpg

Leuk overzicht van recent gehouden beurs. Heb Alishanmao gelijk gevraagd of NE er wellicht ook stond met de 180 CP waar volgens mij erg veel mensen op wachten :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat zeg je dat ook weer mooi, zo super stabiel:D

Maar je hebt de mcpx weer mooi gevlogen en je staat er relaxed bij.
Heb je hiermee ook al wat 3D ervaring?;)

noujah 3D, ik doe inverted hoveren (aan het oefenen in meerdere richtingen) en wat loops en rolls. dat gaat inderdaad ook wel lekker soepeltjes.

Ik heb overigens een nieuw bericht van Swisspost en HK post, zoals het er nu uit ziet krijg ik morgen 2 pakketjes en kan ik alle helikopters weer vliegend krijgen! JEEJ :)

Mon 20.06.2011 13:37 Arrival at border point of destination country Rotterdam

Back