Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..
Wellicht mag ik mijzelf prijzen met de vrouw die ik heb, of juist niet. Het is maar net hoe je dit interpreteert. Ze beweert dat ze mij beter kent dan ik zelf Misschien een kern van waarheid
Anders had ik denk ik hier al een hele rits aan heli's staan waarvan 99 procent al in de prak gevlogen
Goed. Ik heb er een dag op zitten kauwen en ik laat m'n plezier niet vergallen door een individu die meent dat ik teveel berichtjes post op een forum waar het volgens mij de bedoeling van is dat je berichtjes post. Zeker niet als mijn berichtjes vrijwel voor 99% RC gerelateerd zijn.. Mocht dit individu dit lezen en er bezwaar tegen hebben dat ik weer post dan hoor ik het graag. Ik zit namelijk sowieso nog op antwoord te wachten..
Over tot de orde van de dag. Vandaag 2 extra lipo's binnen gekregen voor de mcpx. Kan ik tenminste wat langer achter elkaar vliegen. Het gaat nu echt goed. Ik sta ontspannen te hoveren. Ik had 1 keer een wat wilde manier van opstijgen omdat mijn zoon besloten had m'n vliegveld vol te bouwen met speelgoed maar wist dit eigenlijk zonder problemen te corrigeren..
Verder ook de spullen voor de 450 ontvangen. De electronica is nog wel onderweg. Witte skidbars en betere mainblades. En dat verschil is enorm maar zie je helaas op de foto niet. In overleg met Stefan heb ik besloten de 450 deze week al per post naar hem toe te sturen. Dan kan hij e.e.a. nalopen zodat we als ik 2,5 uur in de auto naar Groningen ga rijden we geen tijd verspillen aan kleinigheden. Als de electronica hopelijk deze week binnen is neem ik die zelf dan mee en kan gelijk ingebouwd worden.. De 450 staat er na vanmiddag dus nu zo bij.. Let niet op de vlekken op de hocker. Mijn zoon zit er altijd met chocolade te klooien (shit nu doe ik het weer, was off topic. Sorry..).
Dat is de foto inderdaad. Leuke fenomeen zelfs voor mij als ervaren fotograaf. De hoek waarop je de foto neemt is enorm bepalend voor hoe de heli en de blades eruit zien. Ik ben daar ook nog best mee aan het stoeien. Ben er dus ook nog niet uit hoe je het beste een heli op de foto zet. Maar dit is off topic Verdere reacties komen over 3 dagen want anders loopt m'n postcount ook teveel op.
Een beginnersperikel zonder nu het forum zelf als hobby te beschouwen maar even alleen over RC helicopters is voor mij ook het zo mooi mogelijk in beeld brengen van een heli. Ik maak nu meestal plaatjes met de iphone en zoek steeds de beste hoek. Nog niet gelukt. Zodra ik het gevonden heb pak ik de 5D MKII erbij..
Beschikbaar in Duitsland dus vlot in huis. Eerste wat ik vervolgens heb gedaan is het ding pimpen met wat originele Align spullen. Dus tailboom, skids, mainblades en heb een best dure canopy gekocht. De electronica komt wel uit China via HK dus daar zit ik nu op te wachten.. De zender en ontvanger zijn van KDS.
En een overzichtstentoonstelling.. Dit is dus wat je moet verzamelen. De zender/ontvanger. De lipo lader. De deels in elkaar gezette heli en daarnaast liggen de canopies. De witte is de stock canopie en de blauwe een goedkope reserve canopie.. De electronica zoals motor, servos, esc en gyro zijn onderweg..