Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Is dit codetaal voor ik heb al 24 heli's versleten, en ben al 604 keer gecrasht?

;)

Groet, Bert

Lukt me niet de mcpx te crashen en te mollen. En ik heb vannacht na een feestje echt m'n best gedaan.. Ding vliegt uit zichzelf..

Is dit codetaal voor ik heb al 24 heli's versleten, en ben al 604 keer gecrasht?

;)

Groet, Bert

Ach, ik ben aardig bedreven in het crashen en wil dan te snel. De Evo heb ik het al afgeleerd alleen de Pro wil ik door de huiskamer sjeezen en dan is het makkelijk om te crashen met zijn overmatige dwangcorrecties:D
Verder heb ik een beetje haat, liefde verhouding met de Pro.

Lukt me niet de mcpx te crashen en te mollen. En ik heb vannacht na een feestje echt m'n best gedaan.. Ding vliegt uit zichzelf..

Oppassen Chow, begint zowaar nog te lijken alsof de mcpx niet meer bijzonder is om te vliegen of je bent een natuurtalent wat betreft heli vliegen:rolling:

Dat is het niet hoor. Ik doe gewoon geen stunts. Hou me gewoon aan m'n RADD flightschool dingetje. En dan kun je zelfs na een zware avond dat ding gewoon boven de salontafel laten hangen.

Ikke niet, want ik vermoed dat dit photoshop is.....

Groet, Bert

Is een foto van de luchtshow van Parijs Het betreft een Eurocopter X3. Hier samen met nog een foto van dezelfde site:

paris_006.jpg

paris_003.jpg

Linkje naar de bron:
The 49th Paris Air Show >> TotallyCoolPix

Je hebt me overtuigd :)
Dacht eerst dat er gewoon iemand kunstig met een foto van een EC 155 had lopen photoshoppen.... blijkbaar niet.

Groet, bert

/\ Wat houd ie dat vreemd lang vol :o
ik zie niet echt een dikke gel laag ?!

Videoshop ? :p

Yep kijk maar naar de andere filmpjes van hem, die heren maken veel videoshop filmpjes :)

Hier een ander voorbeeld:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back