Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Ik vind het model wel mooi. Alleen weet ik niet of het vlieggedrag van een 250 echt past bij een schaalmodel qua realistisch gezicht.. Ik zou hem moeten zien vliegen om er wat meer zinnigs over te kunnen zeggen. Verder is het natuurlijk een persoonlijke keuze ook.

Ik zou de 250 met schaalromp weleens willen zien vliegen.
Na de grotere schaalrompen te hebben gezien moet ik zeggen dat ik e schaalrompen toch ook wel leuk vind.

@Stefan, ga je hier ook 3D mee vliegen:rolleyes:

K laat hem morgen wel even vliegen en Dan maak ik ook een filmpje ik snap wat je bedoeld met vliegbeeld, een 700 in romp is mooier maar veel duurder. Ik heb hem al wel gevlogen en het ging zeker lekker!

Ik vind het model wel mooi. Alleen weet ik niet of het vlieggedrag van een 250 echt past bij een schaalmodel qua realistisch gezicht.. Ik zou hem moeten zien vliegen om er wat meer zinnigs over te kunnen zeggen. Verder is het natuurlijk een persoonlijke keuze ook.

Kan ik je zo al zeggen: een 450 met deze romp vliegt leuk, maar uit zichzelf al veel te snel voor het realisme.
Maar dat maakt niet uit, het ziet er sowieso al vele, vele malen beter uit dan de kop-staart heli die het af fabriek is.
En als je wat inspanning in je sturen legt, kun je er nog best leuk mee schaalvliegen. Maar echt realistisch zal het er nooit uitzien, daarvoor is het te klein en te licht, of je moet je manouvres héel klein houden.

En sowieso, om zo klein tóch schaal te vliegen, heeft weer heel andere uitdagingen, en is daarom anders, maar zeker niet minderwaardig aan "grote" schaalkisten. Er vliegt bij ons een prachtige 450 size airwolf rond die met ingetrokken wieltjes er ook in de lucht fantastisch uitziet!

Groet, Bert

Gevaarlijke uitspraak hoor :) Ik ben gek op de kop-staart modellen ;)

Nee hoor....

Er bestaan geen "mooie" kop-staart modellen.... alleen "minder lelijke"....

Er bestaan geen "lelijke" schaal heli's.... alleen "minder goed gebouwde".... (zoals de mijne)

:p

Groet, Bert

PS: niet te serieus opvatten a.u.b......

Ik hoop in Suriname na oefenen zo de mcpx ongeveer door de lucht te kunnen laten vliegen.. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor....

Er bestaan geen "mooie" kop-staart modellen.... alleen "minder lelijke"....

Er bestaan geen "lelijke" schaal heli's.... alleen "minder goed gebouwde".... (zoals de mijne)

:p

Groet, Bert

PS: niet te serieus opvatten a.u.b......

In de meeste gevallen ben ik het hier wel mee eens. Dit modelletje is wat klein om echt schaal te vliegen dus ik zie het meer als een funflyer in een leuke behuizing. morgen ga ik hem serieuzer testen en zien wat dit apparaatje op deze manier te bieden heeft. daarnaast krijgt een helikopter met kap positievere reacties als een pot-boom aangezien de meeste mensen de laatste versie niet als een echte helikopter zien.

Ik vind de kop staart als design de overtreffende trap in de evolutie van de helicopter. Het mooiste wat de mens tot nu toe heeft weten te ontwerpen. Ik wordt ook altijd wat emotioneel bij een Align of Logo.

:) ik vind de logo's inderdaad zeker mooi. ach ik hoef ook niet te kiezen, ik vind ze beiden mooi en ik heb van beide soorten een paar modellen dus zit wel goed!

Was ook maar en grapje. Ik vind schaal ook mooi. Vooral zo'n wat grotere Apache. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar de kop staart modellen. Zeker als je ziet wat voor vreselijk mooie kappen er gemaakt worden met airbrush enzo..

Kijk dit versta ik onder schaal. Je zet een rieten hoedje op. Laat een baardje staan en dan zet je dit op het veld neer.. Dan ben je een eindbaas..

Laatst bewerkt door een moderator:
Back