Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit eraan te denken om een mcpx erbij te nemen maar ben nog in twijfel of deze mij die uitdaging zal bieden, ook op langere termijn. Hopende dat deze mcpx niet een heli is voor een kort tijdsbestek.
Moet er nog even over peinsen.
Alwel leuk om de ervaqringen zo te lezen wat mij mee aan het denken heeft gezet![]()
Ik snap jou ook wel hoor. Je koopt de Evo omdat je een leercurve in wilt. Zo heb ik ook de Walkera gekocht. Maar hoe lullig het ook klinkt en ik bedoel het dus echt niet lullig. We hadden gewoon gelijk de mcpx kunnen kopen. Dat heb ik al eerder gezegd en ik neem dat niet terug. Ik zie het als leergeld. Maar echt. De Walkera staat gewoon op zolder. Ik vind de mcpx de betere heli. Vliegt wel ietsje lastiger in het begin maar als je bent gewent wil je eigenlijk niet meer terug. Niks meer zweven. Gewoon direct reageren. Is een verademing..
Het is niet zozeer dat ik een leercurve wil zien. Ik ben eigenlijk door de Pro heen. Het zelf stabiliserend effect van de Pro ben ik klaar mee, kan niet voluit buiten gaan vliegen en kan ik deze beter goed opbouwen en mijn zoon mee leren vliegen.
De Evo reageert ook gelijk op wat ik doe en moet bekennen dat deze super snel is. Mocht ik deze goed kunnen vliegen, zou ik deze nog kunnen vliegen met windkracht 2 en wellicht 3.
Waarom ik alsnog naar CP wil is dat deze beter te vliegen is met wind en nog sneller reageerd. De mcpz zou in de plaats kunnen komen voor de Pro en wanneer ik een 450 neem denk ik dat de Evo nietmeer wordt gevlogen en zou ik dat jammer vinden. De Evo heb ik geen spijt van en zou deze zo nog een keer willen kopen en denk zelfs door het aankopen van de mcpx dat de Evo nog sneller en gemakkelijker gevlogen gaat worden. De afmeting en het vliegen van een groter model vind ik gewoon mooi om te doen maar de micro's lijken mij oko erg leuk toe. Wat dat betreft is het een moeilijke keus, een groter model of de mcpx. De Mcpx naast mijn Evo zal mij waarschijnlijk nog het meeste opleveren![]()
Maar het zou van de zotte zijn, dat je, omdat je het jammer vind dat je EVO op de plank stof gaat staan happen, geen 450 koopt en daardoor je progressie tegenhoud.....
Just my 2 cents,
Groet, Bert
Ik lig al in m'n nest.. Ben redelijk klaar voor vandaag![]()