Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Duur grapje.. Hij gaat 30 km per uur las ik.. Ik hou het wel even bij heli's :) Heel, heel heel misschien een keer een zwever erbij om wat langer en relaxter te kunnen vliegen. Maar is voorlopig nog niet aan de orde..

Zie ik liever mijn zoon en dochter genieten van een mooie speedboot

Is hoe je het ook wend of keert, aan het eind van de dag tóch belangrijker!

Dacht ik zo.......

Groet, Bert

PS: leuk je even gesproken te hebben!

Is hoe je het ook wend of keert, aan het eind van de dag tóch belangrijker!

Dacht ik zo.......

Groet, Bert

PS: leuk je even gesproken te hebben!

Hebben we in iedergeval een gezicht bij, jammer dat het even slecht weer was maar 'smiddags waren wij alweer terug om te kijken. Behoorlijk druk.
Heli's blijven bij mij en vind ik mooier om te doen. Zeker ga ik ondertussen verder met mijn gedachten om te bepalen wat ik hierna wil gaan doen. In eerste instantie had ik pas voor volgend jaar een nieuwe heli in gedachten en deze gedachten blijf ik nog even volgen. Altijd dicht bij jezelf blijven.

Als hij daar een mechanisch of stuur foutje heeft kan hij mooi gaan zwemmen om z'n zooi terug te krijgen. :hammer:

Precies, dat denk ik iedere keer bij die filmpjes van Alishanmao. Of ze doen het express of ze hebben het niet door.

Ik bedoel, er is toch een groot (financieel) verschil tussen je heli(parts) uit het gras plukken of een duiker erop af te sturen?

Of zie ik dat nou verkeerd?

Precies, dat denk ik iedere keer bij die filmpjes van Alishanmao. Of ze doen het express of ze hebben het niet door.

Ik bedoel, er is toch een groot (financieel) verschil tussen je heli(parts) uit het gras plukken of een duiker erop af te sturen?

Of zie ik dat nou verkeerd?

Misschien hopen ze dat het water de klap verzacht bij een crash? :rolleyes:

Grappig genoeg kan water bij hogere snelheid nog harder aanvoelen dan beton...

Als hij daar een mechanisch of stuur foutje heeft kan hij mooi gaan zwemmen om z'n zooi terug te krijgen. :hammer:

Nee, dat is alleen maar een mooi camera standpunt om het er stoerder uit te laten zien of zo....
achter die "kade" waar hij staat te vliegen, ligt buiten zicht van de camera nog een heel stuk "wad-achtig" land.....
Die gasten staan echt niet iedere keer luid joelend van de pret hun heli's in de plomp te vliegen hoor.... ze vliegen niet eens boven water voor zover ik weet....

Sommige filmpjes laten ze de brokstukken zien, en die liggen gewoon in zand/gras, die zijn niet inclusief wier van de bodem van de zee gevist....

Groet, Bert

Nee, dat is alleen maar een mooi camera standpunt om het er stoerder uit te laten zien of zo....
achter die "kade" waar hij staat te vliegen, ligt buiten zicht van de camera nog een heel stuk "wad-achtig" land.....

Klopt. In een van zijn filmpjes crasht ie een heli, die valt precies op dat gebied wat jij beschrijft. Er ligt ook een hoop steen blijkbaar en daar klaagt ie zelf al over.

Het lijkt me toch sterk dat ze in een immens land zoals China geen betere RC-vliegsites hebben? Zoveel land maar dan kiezen ze dat voor de cool-factor, misschien een beetje valse bescheidenheid?

Ik snap dat niet maar het zal wel aan mij liggen.

T'is gebied wat ze hebben toegewezen gekregen door de overheid. Ze mopperen ook over de electriciteitsmasten die je rechts ziet. Is ook al e.e.a. in terecht gekomen..

en voor de duidelijkheid een plaatje er bij :

img9786c.jpg

Okee, doe maar rustig aan, ik ben hem nu aan het renderen en uploaden en met deze pc duurt dat nog wel een uur. hij neemt bijna een seconde per frame om te renderen :(

Back