Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Helaas Bert, maar je zit niet bepaalt om de hoek? Maar ik hou het in gedachten. De 450 is een mooie start zo naast de mcpx dacht ik. Groter lonkt maar een extra micro ook. Gelukkig heb ik geen haast. Nu eerst 4 weken flink in de buitenlucht met de mcpx aan de slag en dan kan ik gerichter een vervolgkeuze maken :)

Hey Chow,

Ik gun het jou van harte.... maar het was aan Pheter gericht....(die woont dichter in de buurt)

Op zich ben jij ook welkom.... maar jij bent meer kwijt aan benzine dan je aan lessen zou kunnen besparen ten opzichte van de dichtstbijzijnde vliegscholen in jouw omgeving. Zelfs al kreeg je een paar lessen gratis, dan ben je nog steeds goedkoper uit als je naar Flycam in Lexmond zou gaan in plaats van helemaal naar ons in "het hoge noorden"....

Groet, Bert

EDIT: had niet gezien dat Stef zat te tikken... mijn internet verbinding (ergens op de Atlantic... via satelliet) is nogal traag.... :(

Laatst bewerkt:
Dan kan je idd beter niet vliegen en hem eerst ff fixen. Ik vroeg me nml af of je nog wel vloog aangezien het wel heel rustig werd rondom et vliegen :)

Ik blijf zeker doorvliegen. Ik had alleen even weinig tijd om hiermee bezig te zijn. Ik ben veelal bezig geweest met onze eventuele nieuwe woning waar wij een bevestiging op hebben gekregen dat wij een optie hebben.
Woning ligt zo goed als het kan aan het water, wordt enkel afgescheiden door een gezamelijk achterpad maar met de mogelikheid tot een aanlegsteiger. Het huis ligt achter het industrieterein en zitten wij net niet achter de geluidswal. Daarachter bevindt zich een betonbedrijf en ben ik een aantal keren wezen kijken of we last kunnen hebben van geluidshinder. Het valt tot nu toe mee en je zult ook wel iets horen maar heeft ook te maken met een stukje acceptatie, aldus omwonenden die wonen in het gebied achter onze optie op het huis. Wij hebben wel uitzicht op bomen, struiken en beplanting

De mogelijkheid om te verhuizen speelt zich nu een maand af en is mijn laatste grote aankoop de boot voor onze kinderen geweest en zal al het andere moeten wachten. Verhuizing en in en rondom het huis gaat ons genoeg geld kosten en kan ik pas denken aan een CP heli wanneer wij in het nieuwe huis zitten.

Voor mijn evo moet ik nog even nieuwe onderdelen bestellen, wel jammer, had net zin om te vliegen en kan het niet...grrrrrrrr..........mmmmmmmmmmmmhdfkjdfgkjefhefkjg.....:rolleyes:

De Evo gaat mij denk ik nog prima vermaken totdat ik weer kan dromen over een grote Cp.:D

Laatst bewerkt:
Nou mensen, prettig rc-en vandaag. We gaan zo boarden en ik spreek jullie morgen wel weer. Nog snel even wat leesvoer kopen en dan nog eten en dan de lucht in..

Zo jouw topic maar even kapen, heb vandaag weer een middagje gevlogen, dit waren de speeltjes voor vandaag:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn ze inderdaad al, zijn normaal nog wel vaak problemen met die dingen en ik test ze nu van te voren voor dat ze naar de klant worden gestuurd zodat die sowieso een goed werkende heli krijgt.

The eagle has landed..

5963456647_499785a07f_z.jpg

Ah ok, ja vlucht ging enorm soepel.. Perfect. Ik ga zo even naar de fundering kijken.. Vliegen wordt morgen denk ik. Ben redelijk gaar :)

Alles is weer heelhuids aangekomen:D
Gaan wenu ook mooie plaatjes tegemoet krijgen van deomgeving;)
De Mcpx heeft een mooi plekje uitgezocht om te landen.
Kon je de Mcpx een beetje goed meesturen vanuit het vliegtuig?

Back