Beginnerstruggy? Protech Vrx 1

ik denk dat de kyosho juist meer bestemd is voor het circuit dan een trophy
een trophy is denk ik meer voor bashen gemaakt.
voor mij is het al zo dat ik niet naar truggy's kijk maar naar buggy's maar das natuurlijk persoonlijk.
maar wat wil je eigenlijk meer; circuit of lekker bashen?
gr bryan

Nee, wel naar de Modelbouw Aktueel

Nee, deze kyosho is niet als wedstrijdauto bedoeld. Ze noemen hem een lightweight 1:8. Meet 2200 gram komt die reglementair zo'n 1100 gram tekort en de 3cc smallblock is ook niet echt wedstrijdwaardig al doet deze motor met het lichte gewicht leuke prestaties geven.

Denk dat de HPI trophy beter geschikt is om te bashen.

Nu is het een feit dat een buggy gewoon goedkoper is (al zeker deze kyosho), kleinere motor en minder verbruik, al praat je dan over een kleine marge.
Maar wisselstukken zijn voor een buggy gewoon veel goedkoper omdat alles wat kleiner is.

Vind 2200 gram idd behoorlijk licht.
Mijn 1/8 nitro buggy weegt 3250 gram, rijklaar zonder nitro.

Haha is inderdaad best wat ;) Roelof, kan jij anders je verslag naar mij sturen, vind het denk ik wel interessant om te lezen en weet ik meteen heel wat meer! ;)

Het is gewoon om leuk mee te bashen, lekker op het zand en misschien heel af en toe als ik iets wil testen op de weg, rest is alles zand of gras ;)

Roelof, als je het niet hier doet, stuur het dan maar naar Rutgerhellegers@live.nl :)

En vond buggy's eigenlijk ook nooit wat, maar toen ik deze zag was ik eigenlijk al wel verkocht, vind de kap een mix tussen een truggy en een buggy omdat als je kijkt naar een Losi 22 is toch echt een heel ander soort buggy!

Over de Kyosho NEO en ook de LRP S8 Rebel BX is in het afgelopen nummer wat te lezen.

maar ik begrijp wat je bedoeld
ik ga ook niet uit van de body maar vind het wel een pluspuntje als er een mooie body wordt meegeleverd

Body weet ik wel, chassis is ofc het belangrijkst.
De Inferno vind ik het chassis net iets minder mooi, is natuurlijk bijna hetzelfde alleen uitlaat zit aan andere kant en net iets andere diff als ik het goed bekijk..

@Roelof THNX!

Je had mail....

Bladen zijn ook los te koop.... Als je maandag naar de boekhandel loopt kan je hem nog hebben, er zit een nieuwe aan te komen. In een volgend nummer de DBX2.0.

Grootste verschillen tussen de DBX en de DBX2.0
- banden en velgen
- body
- zenderset

@elektrischerutger haha ik dacht al.
en hoeveel is die dbx goedkoper bij pkracing of had je dat nog niet gevraagd?
ben nu een beetje in de war aan t raken:confused:

Roelof, eigenlijk maakt dat dus nieteens echt uit, zender kan je altijd een goede eigen erop zetten. Zelfde geldt voor body en banden en velgen.

Bryan, weet ik niet meer, en zie het niet op de site.

Back