J
jantje16
Guest
Geen enkel probleem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
SIM = de software..Weet iemand welke software er gaat met deze simulator?
MC Ronse - Modelbouwcenter Ronse - Centre Modelisme Renaix - Modelbouw Dekeyser
De electro calmato zou ik sterk afraden. Kyosho heeft er de plank wat mij betreft een beetje mee misgeslagen. Je moet al een gat maken in het motorschot om de lipo zo ver mogelijk naar voren te halen, en dan nog is er lood nodig. Als ie eenmaal vliegt, vliegt ie wel, maar echt lekker vond ik 'm niet vliegen. Dan zou bv. de Mentor van multiplex volgens mij een veel betere keuze zijn, ook al omdat die van elapor is en daardoor veel meer 'hufterproof'...
Tweedehands alleen kopen als hij voorgevlogen kan worden. Neem dan een ervaren iemand mee om e.e.a. te beoordelen.<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
deze zou perfect zijn maar hoe zou ik deze in oost vlaanderen krijgen
Gebruik op de simulator dezelfde stickbezetting als de mensen/club die je straks gaan helpen. Anders kunnen ze je niet geen vlieg-instructie geven omdat ze niet volgens jouw stickbezetting kunnen vliegen. Kies je een andere bezetting dan moet je later weer opnieuw leren.Weet iemand welke software er gaat met deze simulator?
MC Ronse - Modelbouwcenter Ronse - Centre Modelisme Renaix - Modelbouw Dekeyser
Hezik, ik ben het met je eens als je de origineel bijgeleverde motor plaatst in de e-Calmato. Die voldoet redelijk, maar niet meer dan dat.
Zet er echter een (betere) Chinees in van 2 tientjes en een zwaardere 3S-LiPo (ik vlieg op een 4000mAh), en het ding gaat als de brandweer zónder lood bij te plakken of gaten in je schotten te moeten maken.
hoeveel zou een complete calmato met afstands bediening en al kosten?
mvg
Maar goed, is niet zo dat het een enorm slechte kist is, hij is alleen niet zo goed als de Calmato GP en daarmee voor mij niet zo'n 'per definitie aanrader' als de GP calmato. Ik zou dan denk ik nog eerder een GP calmato pakken en die electrificeren..
Tsja, dat laatste ben ik dan weer niet met je eens.
Zet een Robbe Roxy 3636/06 in een GP calmato (300 Watt) met een 12*6 of 11*6 prop erop, en je hebt een prima vliegende trainer op 3s. Geen ragbak, maar zeker vergelijkbaar met een GP calmato met een 6,5cc motor.