Wel de vriendelijke mensen van de vliegclub Swentibold ontmoet, niet kunnen vliegen i.v.m. teveel wind. Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen.en, hoe ging het?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel de vriendelijke mensen van de vliegclub Swentibold ontmoet, niet kunnen vliegen i.v.m. teveel wind. Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen.en, hoe ging het?
Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Dat heb ik zelf kunnen oplossen. Zie de post van 23 augustus 2010, 19:49Is wel het probleem gevonden?
Yeah right. Ik geloof niet meer in weersvoorspellingen verder dan 48 uur in de toekomst.volgende week staat er ongeveer 15km/h wind
Wel de vriendelijke mensen van de vliegclub Swentibold ontmoet, niet kunnen vliegen i.v.m. teveel wind. Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen.
.... Je zit toch niet bij ons in de buurt van het veld te wildvliegen of wel? Zaterdag de 14e hebben we nl een crash gehad van 1 clublid en 5 bijna van mijn kist (en ik kan goed vliegen, dus geen domme duimen op dat gebied) door hele sterke storingspulsen. Ken het van interference nl.
Ik neem aan dat mensen het ook niet extra doen vlak bij een club wildvliegen. De kans dat hun vliegtuig crashed is ook aanwezig. Dus het zal eerder onwetendheid zijn lijkt me.
Daar zit ook het probleem in. Ze worden toch ook verkocht als speelgoed.
Dan heb je nog altijd hobby zaken die bij boodjes of auto's maar gewoon een 35mhz zender verkopen aangezien ze geen 40 meer in huis hebben.
Als daar eens meer aandacht aan gegeven werd dan was het wildvliegen ook veel minder.