Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is boffen zeg . Ik heb wel antwoord nu van Albertino . Hij heeft er nog 1 met kleine beschadiging zegt ie . Maar in de tail zit een riem dus dwz dat naar voren ook een riem moet zitten en ik heb TT . Teveel gedoe naar mijn goesting . Project even aan de kant geschoven . Beetje doorsparen voor evt ook Vario romp . Nog meer plaats .
Na lang twijfelen misschien toch die van Albertino nemen als hij hem nog heeft . Maar de belt drive , stukken worden moeilijk te vinden . Heeft er iemand nog iets liggen na ombouw naar TT ? Ik heb nodig H-60079, H60043, H60036, H60078 en H 60109 . Enfin alles voor ombouw naar riem .
Hoj Guyken,
Bij fxmodelrc in Frankrijk en bij livehobby in Duitsland hebben ze nog onderdelen uit jouw lijstje. Maar helaas ook niet alles meer op voorraad.
Is het geen interessante optie om de romp om te bouwen naar TT?
Als ik het goed begrijp zou er in de heli al een stukje riem zitten in het achterste gedeelte va, de tail , daar waar hij naar omhoog gaat . Ik heb hem echter nog niet dus kan niet goed oordelen maar het zou een oplossing kunnen zijn . Riem er uit en ..
In de beschrijving
:.Factory installed 45 degree raised tail belt drive gear box with correct length belt.