Bell P59-Airacomet

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Goed bezig dick. Ik vind t zelf ook fijn om alles in t zicht te hebben. Dit is vaak een gepiel met bouwen vind ik, vooral de radioplaat maar zo kun je wel al je stekkerverbindingen nalopen na en voorafgaand van een vliegdag

Goed bezig dick. Ik vind t zelf ook fijn om alles in t zicht te hebben. Dit is vaak een gepiel met bouwen vind ik, vooral de radioplaat maar zo kun je wel al je stekkerverbindingen nalopen na en voorafgaand van een vliegdag

Het is nou eenmaal een moeilijke kist om alles kwijt te raken, midden turbine met links en rechts de tanks, dan nog de y pijp waarbij je uit moet kijken dat er geen draad verbrand het enigste plekje is voorin de neus maar daar kom je een landingsgestel tegen en de accu,s .

Mooi dat je de oorzaak gevonden hebt, Zondag een nieuwe poging?

Ik ben er wel hoop ik, vliegen geen idee?
Het weer is niet zo best.

Groeten
Dick.

Alles werkt zoals het hoort, De pylon tanks geven een nog stabieler vliegbeeld.
Vanmiddag 6 vluchten gemaakt door Leon, die begint de kist goed door te krijgen snel en laag voorbij dan weer met flaps uit en langzaam.
Hij begon er steeds meer lol in te krijgen.
En veel complimenten gekregen over de details en de totale afwerking.dat geeft de burger weer moet.

22.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Dick, Leon.
Mooi man dat alles nu naar de zin is.
Kist kwispelt niet meer begrijp ik en de hoogte controle is zuiver nu.
Hoop de kist binnenkort te kunnen bewonderen.

Many happy flights.

Ger.

Ja Ger de laatste modificatie heeft hem wel goed gedaan.

Gr
Dick

Vandaag bewonderd, erg mooie bak geworden! [emoji1303]

Geeft de burger moed voor de U2! [emoji1303][emoji1303][emoji1303]

Ik zal vanmiddag eens kijken of die nog op de schap licht.

Groeten
Dick.

Melvin hij ligt er nog de u2.
Wel vandaag een setje ontvangeraccu,s besteld, bij het laden van de accu zat er nog bar weinig in.
dus na een middagje vliegen bij koud weer toch maar voor de zekerheid de accu uitwisselen.

De spullen zijn binnen nieuwe stekkers mee laten komen geen krimpkous meer nodig zitten kopstukjes bij welke er op geklikt worden.

IMG_2357.JPG

Ondanks het slechte weer heeft de P-59 vandaag toch nog een rondje gedraaid:

P-59 (1).JPG

P-59 (2).JPG

P-59 (3).JPG

P-59 (4).JPG

P-59 (5).JPG

P-59 (6).JPG

P-59 (7).JPG

Vandaag de eeste flame out meegemaakt en hij lande als een zwever (oorzaak losse koppeling op de turbine )
aangedraaid daarna geen problemen meer, het wordt nu wel tijd voor een film??

Leuk airbrush klusje.

EURO 01.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back