---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Het gaat wel druk worden met al die mini's die er nu rondvliegen...zelfs ik vlieg er nu met eentje :D
Zijn er al datums en tracks bedacht?...(ik begin morgen met een vlaaien-dieet ;-) )

sticky gemaakt voor seisioen 2015.

lets race.
Thanks! Dit ziet er goed uit!

Ik zal zeker proberen bij wat races aanwezig te zijn.
Push the Throttle stick to the limit.
Yup! Hoop op wat fun! Dit keer racen en niet filmen ;)

Heb er ook zin in :D. Hoe minder regels hoe beter zou ik zeggen (binnen de baan blijven lijkt me de belangrijkste).
Er moeten wel wat regeltjes zijn, maar niks geks. Klaar voor de start...go :D

Als je de videos bekijkt dan dweilen ze een eind raak: kost je tijd dus raak je achter...
Wel de poortjes niet missen dat is belangrijk ;)

Lijkt me een leuke opzet
Yup :d poortjes en gates en misschien hier en daar een natuurlijke obstakel :D.

Kicken !!! Ik ben er zoizo bij :-)

Count me in, 2015 will be a blast! :D

Van mij wist je t al maar bij deze, top! Ben er bij!
Cool! Wordt hopelijk druk!

Dus je wil in teams gaan racen 2v2? 3v3?
Geen teams, maar gewoon 3 of 2 racers tegelijk.

Amen.. Eerst vliegen en dan pas regels. Het is een hobby [emoji6]

Het gaat wel druk worden met al die mini's die er nu rondvliegen...zelfs ik vlieg er nu met eentje :D
Zijn er al datums en tracks bedacht?...(ik begin morgen met een vlaaien-dieet ;-) )
Nee datum volgt not :D. Ik denk dat er misschien een fun race komt en dan een groot evenement, waarbij we misschien mensen internationaal kunnen uitnodigen.

Komen er ook in belgië?
Misschien wel. We gaan het zien wat we voor mekaar kunnen krijgen.

laat me erg gaaf ik zou graag langs komen als er een is (kan niet wachten to einde van de maand dan kan ik mijn mini bestellen)
alleen licht het er aan waar het gehouden word

misschien dat he een idee is om op te delen in klasses van 3s,4s enzo(gewoon een idee)

misschien dat he een idee is om op te delen in klasses van 3s,4s enzo(gewoon een idee)
De klasses worden ingedeeld op size ;). 200-300 sized zullen we mee beginnen denk ik, aangezien de meeste frames daarin passen.
Je mag dan zelf je quad tunen naar wat jij denkt dat het beste voor je werkt ;).
Denk je dat 5S voor jou beste is, dan zet je dat erop ;)

Aantal cellen zeggen namelijk niet veel over de prestaties van een multirotor.

De klasses worden ingedeeld op size ;). 200-300 sized zullen we mee beginnen denk ik, aangezien de meeste frames daarin passen.
Je mag dan zelf je quad tunen naar wat jij denkt dat het beste voor je werkt ;).
Denk je dat 5S voor jou beste is, dan zet je dat erop ;)

Aantal cellen zeggen namelijk niet veel over de prestaties van een multirotor.

snap ik maar ik ging me voorstellen dat er zo iemand aankomt zetten met een 6s op zijn miniquad doet
([media=youtube]atB9IGtvuHM[/media] t-motor mn2206 2000kv motors met 6s)

Laatst bewerkt door een moderator:
snap ik maar ik ging me voorstellen dat er zo iemand aankomt zetten met een 6s op zijn miniquad doet
([media=youtube]atB9IGtvuHM[/media] t-motor mn2206 2000kv motors met 6s)
race is niet verticaal maar horizontaal ;)

ik kan je nu al verklappen dat 6S op een gemiddelde mini alleen tegen kan werken. ik heb namelijk ook een 6s setup en die willen alleen maar omhoog :). dan ga ik gegarandeerd poortjes missen.

Denk dat je op een 200-300 sized setup op een meest optimale 4:1 of 5:1 ratio moet denken. Alles erboven werkt alleen maar tegen en alles eronder maakt je langzamer.

Laatst bewerkt door een moderator:
race is niet verticaal maar horizontaal ;)

ik kan je nu al verklappen dat 6S op een gemiddelde mini alleen tegen kan werken. ik heb namelijk ook een 6s setup en die willen alleen maar omhoog :). dan ga ik gegarandeerd poortjes missen.

Denk dat je op een 200-300 sized setup op een meest optimale 4:1 of 5:1 ratio moet denken. Alles erboven werkt alleen maar tegen en alles eronder maakt je langzamer.

jij heb er meer kennis van dan mij dus ik geloof je direct

maar zijn er al locaties bekend of is het gewoon over heel nederland verspreid

Misschien een afval race idee. 1 shotje voor ieder poortje dat je onder door vliegt, als je 1 mist lig je er uit. Wie het langste volhoud wint .

Mocht het slecht weer zijn kan je ook altijd in gesprek gaan bij kartbanen, paintball loodsen.......als je een evenement organiseerd is het ook alleen maar kassa en gratis reclame voor de uitbaters ;)

Mocht het slecht weer zijn kan je ook altijd in gesprek gaan bij kartbanen, paintball loodsen.......als je een evenement organiseerd is het ook alleen maar kassa en gratis reclame voor de uitbaters ;)
Inderdaad. Een binnen speeltuin voor kinderen verdient 's avonds geen geld, DT zou nu wel kunnen.

Maar niet elke locatie is geschikt. Het moet een groot opervlak hebben en sommige constructies (bijv veel staal) geeft problemen met videosignaal.

Een aardige uitdaging om een mooie locatie te vinden dus [emoji16]

Een paintbal loods zit veelal vol met smurry en de indoor speelplaatsen geven door metaal en dichte bebouwing slecht signaal door: denk dat als je wat zoekt indoor eerst even ter plekke kijken en testen

Back