Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Dit ziet er goed uit!sticky gemaakt voor seisioen 2015.
lets race.
Yup! Hoop op wat fun! Dit keer racen en niet filmenIk zal zeker proberen bij wat races aanwezig te zijn.
Push the Throttle stick to the limit.
Er moeten wel wat regeltjes zijn, maar niks geks. Klaar voor de start...goHeb er ook zin in. Hoe minder regels hoe beter zou ik zeggen (binnen de baan blijven lijkt me de belangrijkste).
Yup :d poortjes en gates en misschien hier en daar een natuurlijke obstakelAls je de videos bekijkt dan dweilen ze een eind raak: kost je tijd dus raak je achter...
Wel de poortjes niet missen dat is belangrijk
Lijkt me een leuke opzet
Kicken !!! Ik ben er zoizo bij![]()
Count me in, 2015 will be a blast!![]()
Cool! Wordt hopelijk druk!Van mij wist je t al maar bij deze, top! Ben er bij!
Geen teams, maar gewoon 3 of 2 racers tegelijk.Dus je wil in teams gaan racen 2v2? 3v3?
Amen.. Eerst vliegen en dan pas regels. Het is een hobby [emoji6]
Nee datum volgt notHet gaat wel druk worden met al die mini's die er nu rondvliegen...zelfs ik vlieg er nu met eentje![]()
Zijn er al datums en tracks bedacht?...(ik begin morgen met een vlaaien-dieet ;-) )
Misschien wel. We gaan het zien wat we voor mekaar kunnen krijgen.Komen er ook in belgië?
Ideetje om de starts vlot te doen verlopen:
Voor diegenen die de intro zouden willen gebruiken (mss in de beginpost plaatsen?):
Benelux Aerial Race Tournament intro
Vet man! Waar heb je die lichten zo snel vandaan?
De klasses worden ingedeeld op sizemisschien dat he een idee is om op te delen in klasses van 3s,4s enzo(gewoon een idee)
De klasses worden ingedeeld op size. 200-300 sized zullen we mee beginnen denk ik, aangezien de meeste frames daarin passen.
Je mag dan zelf je quad tunen naar wat jij denkt dat het beste voor je werkt.
Denk je dat 5S voor jou beste is, dan zet je dat erop
Aantal cellen zeggen namelijk niet veel over de prestaties van een multirotor.
race is niet verticaal maar horizontaalsnap ik maar ik ging me voorstellen dat er zo iemand aankomt zetten met een 6s op zijn miniquad doet
([media=youtube]atB9IGtvuHM[/media] t-motor mn2206 2000kv motors met 6s)
race is niet verticaal maar horizontaal
ik kan je nu al verklappen dat 6S op een gemiddelde mini alleen tegen kan werken. ik heb namelijk ook een 6s setup en die willen alleen maar omhoog. dan ga ik gegarandeerd poortjes missen.
Denk dat je op een 200-300 sized setup op een meest optimale 4:1 of 5:1 ratio moet denken. Alles erboven werkt alleen maar tegen en alles eronder maakt je langzamer.
Inderdaad. Een binnen speeltuin voor kinderen verdient 's avonds geen geld, DT zou nu wel kunnen.Mocht het slecht weer zijn kan je ook altijd in gesprek gaan bij kartbanen, paintball loodsen.......als je een evenement organiseerd is het ook alleen maar kassa en gratis reclame voor de uitbaters![]()