---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Media,sponsoren allemaal niet nodig!
25 gekke piloten, wat eten en drinken en klaar.
Rode loper halen we toch niet.

Pitspoezen welkom :D

25 piloten max, kleine bijdrage van elk voor het materiaal, beetje eten en drinken.
Van zonsopgang tot ondergang, underground zo diep als mogelijk !

Roni, we zullen eens een datum prikken hee

Eten en drinken zelf meenemen,
Gates hebben we, ik bestel nog wat vlaggen.
Als mensen moeten betalen haken ze af, belangrijkste is dat er wat animo is, zoals gezegd, geen fancy shit, maar een funrace.

Wordt vervolgt..

ik zou heel graag met races mee willen doen,maar ik vlieg op dit moment nog met een 3s setup. Is het dan gelijk een verloren zaak voor mij?

Hangt af van hoe goed je vliegt ;-)

Gewoon racen! De tracks met airgates en vlaggen zijn meestal toch een tikje technischer waarbij je nooit echt voluit kan gaan.
3S gaat daarom prima voor zo'n funrace.

Super geamuseerd met wat figure eight FPV Racing met QuadRon, Gill, Thana en Cornettoijsje!

Zo te zien ga je hier nog half power :D

Media betekent ook meer zicht op regels hou daar wel rekening mee.
Welke regels?

ik zou heel graag met races mee willen doen,maar ik vlieg op dit moment nog met een 3s setup. Is het dan gelijk een verloren zaak voor mij?
Helemaal niet :D.

Ik kom ook uit Eindhoven. Waar vliegen jullie zoal? Ik vlieg zelf wel eens op de sonse heide (bos maar dat kost te veel onderdelen) ook een paar keer gevlogen op de zandvlakte bij bevrijdende vleugels en bij de klotputten op een veldje.

Misschien een keer kijken of we samen kunnen vliegen dan kan ik misschien nog wat leren. (is hard nodig) :)
Er zijn zat plekken rondom Eindhoven. Dat zandvlakte daar is niet de meest correcte plek eigenlijk als je snapt wat ik bedoel ;)

Als er animo is willen ''wij de belgskes'' wel een race organiseren!
Laat maar weten,!
Denk dat er genoeg zouden willen :D

commercieel maakt alleen maar alles kapot.

zoals roni zegt, 25 gekken wat gates en een veld en gas erop.

underground. niks media
Hoeft helemaal niet :D. Semi commercieel houden........lusten maar geen lasten ;). Ik denk dat menno te porren is om wat van die MRP vlaggen uit te lenen! Die zijn super makkelijk met baantjes maken.

Ik de

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb gisteren avond 2 race vlaggen besteld in uk.
We moeten uit garantie nog 2 nieuwe Gates krijgen.
Dan hebben we 5 Gates en 2 vlaggen.
Moeten vandaag een mail aankrijgen met de leveringsdatum.
Zodra ze geleverd zijn beginnen we eraan...
Dus hopen dat het binnen dit en 2 tot 3 weken is.
Deze week een track uitzoeken, en een datum prikken.
Hopelijk krijgen we de spullen snel binnen!
Iedereen is welkom, pro, rookie, pitspoezen en toeschouwers.

@BorisB
de regels welke gelden sinds begin deze maand 120m hoog 50 m van elkaar af vliegen enz enz.
Voor hobbymatig zie ik dat nergens staan 50meter uit elkaar, maar we hebben het hier sowieso over Belgie ook nog eens ;).

In duitsland en oostenrijk was media er ook bij en dat heeft niet voor problemen gezorgd :D. Het stimuleert het alleen.

Dat was mijn gedachten ook, en qua regelgeving is er momenteel niet veel omdat er niet veel duidelijkheid geschept wordt over hobbymatig vliegen. Dus genoeg opties liggen open.

Voor hobbymatig zie ik dat nergens staan 50meter uit elkaar, maar we hebben het hier sowieso over Belgie ook nog eens ;).

In duitsland en oostenrijk was media er ook bij en dat heeft niet voor problemen gezorgd :D. Het stimuleert het alleen.
ja das ook waar inderdaad stond ik niet bij stil het Belgie gedeelte dan.

voor hobbymatig zijn er ook zat regels die een race technisch gezien altijd illegaal maken.
maar zolang je geen gevaar of overlast maakt zal het met de handhaving wel meevallen denk ik.

in het ergste geval word je weggestuurd

Jajaaaaaaa deze is in ieder geval al binnen [emoji16]
2d421d6d4dc72597347767768de2d313.jpg

Ik vlieg met een boscam set gaat dat samen met immersionrc? En waar zou de locatie ongeveer zijn. Kan ik namelijk kijken als het aan te rijden is

Airgates en vlaggen komen deze week binnen.
Datum voor de race staat vast , wordt 12 juli! Locatie is in Antwerpen/Linkeroever!
1 van de dagen openen wij een topic met meer info.

Back