---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Voor de beginner:
Stijg op probeer te sturen crash neer Klasse
(Moeilijk hoor 3D met dit ding)

Nb er staat er een te koop vliegt op 6S

Draadje begint weer behoorlijk vol te raken met dingen die niet over races gaan en niet bijdragen aan de komst van leuke races. Ook ik ben er schuldig aan.

Laten we de mod vragen dit op te schonen? Of niet?

Draadje begint weer behoorlijk vol te raken met dingen die niet over races gaan en niet bijdragen aan de komst van leuke races. Ook ik ben er schuldig aan.

ja oke dat is waar maar voor races zijn er nog goeie tips voor beginners om met racen op teletten ( omdat ik nieuw ben en ga racen)

Niet?

Hoe meer input en meningen van verschillende gebruikers / deelnemers, hoe beter alles kan afgestemd worden op de wensen van.

Persoonlijk vind ik bvb niet dat poortjes kleiner moeten, het is nog steeds een race en geen behendigheidsparcour, toch?
Kleine poortjes = meer crashen, en al zeker als je er met 2 tegelijk doorheen wil.
Maarja gezien fpv vliegen nog niet aan mij besteed is, ga ik men mening verre van opdringen :)

we kunnen ons beter gewoon aan de Europese Regels van Aerial GP Europe houden
dat lijkt 'mij' het handigste voor iedereen :)

de poortjes 'lijken' groot ..
maar met +80km/h zijn ze verdomd klein hoor !!
(denk dat een beetje word onderschat)
vooral omdat je laag moet komen aan vliegen ...

ik Race zelf het liefste door een bos , maar moet me ook gaan aanpassen nu
snap ook dat het niet helemaal haalbaar is om daar met veel mensen samen tekomen ..

Check dit maar eens .. Poortjes lijken niet echt groot hoor op speed

ik ga 'Proberen' de Limbo Race Full HARDCORE temaken
Bomen Bomen en paar Poortjes erbij ..!!

zelf ga ik niet alle weiland races meepakken dit jaar
best druk jaar .. vrouw zwanger .. GP Europe .. Demo's
(ff kijken hoe de datums uitkomen uiteindelijk)

Laatst bewerkt door een moderator:
Niets te maken met racen sorry daarvoor.
Ben me aan het oriënteren
Zouden jullie wellicht wat merken neer kunnen zetten wat er zoal gebruikt word heb gezocht maar kan het niet echt vinden. Ben zeker van plan eens te komen kijken.
lijkt me erg gaaf fpv racing

Als we de eerste race kunnen plannen ergens begin Maart zou het top zijn, race seizoen vroeg beginnen zodat er dit jaar meer races plaats kunnen vinden.

Wie neemt de eerste race op zich?

kreeg deze foto doorgestuurd

dit is pas een gezellige meeting.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back