Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wou net zeggen haha. 420mm lijkt me toch iets ergerWaarom geen hex? Alles kan![]()
Kloppen die poortjes in t filmpje btw met de 3m breed en 2,4m hoog AGP poortjes?
Gewoon even om een idee te krijgen![]()
Hoi Tjerk,
Gaaf logo, maar we zijn op dit moment al druk bezig met een Aerial Grand Prix Netherlands afdeling op te zetten. Aerial Grand Prix Netherlands | Aerial Grand Prix Netherlands information portal
Er staat nu nog niet veel informatie op maar het is de bedoeling dat er minimaal 5 wedstrijden worden ingepland voor dit jaar en de vlaggen en airgates die ook door de afdelingen in Amerika, Oostenrijk, Frankrijk, Italië en Duitsland gebruikt gaan worden zijn dan ook in Nederland beschikbaar.
zo vandaag voor het eerst mogen racen door de gates die metalldanny gemaakt heeft....zo wat was dat gaaf en intens!
top vid man! Heb nog steeds adrenaline in me van gisteren. Het ging er soms echt hard aan toeWas een SUPER Dag
de Zelf gemaakte 'Oefen' AIR GATES zijn goed gekeurd ..!!
erg sterk bij een Crash en blijven netjes staan ..,
snel op te bouwen en af te breken ..,
Maat AiR Gate (BxH) 260cm x 140cm
Watch in 1080p60FPS
Alles is prima. Je ziet dat we een simpel veldje kunnen omtoveren tot een mooie parcoursAl wat bekend over locaties? Heb namelijk ivm een meeting een paar lijntjes uit staan. 1 er van is een oude leegstaande melkfabriek![]()
Lochem? Ik woon erg dicht bij lochem. Daar is toch geen leegstaande melkfabriek?In Lochem?