Benelux race Mac de Baanbrekers

Nog even een opmerking, zowel in Belgie als in Nederland hebben we gekozen om met de sorex 32 band van schumacher te rijden in de respectievelijke nationale kampioenschappen, waarom dan ook deze band niet kiezen als "control tire" in de touring klassen.

MJ

Banden zijn vrij zolang het rubber is.

Er rijden meer mensen mee dan alleen Nederlanders en Belgen.

De Benelux+ wedstrijd moet zo toegankelijk mogelijk zijn voor zoveel mogelijk rijders, ook wedstrijdrijders die alleen op clubs rijden die geen gebruik maken van "Controlled Tires"

Bevestiging is ook binnen via mail. Nu hopen op een mooi rijdersveld in elke klasse en sleutelruimte vol mensen...

Heb me ook ingeschreven nou nog effe een pro ten in mekaar flansen is makkelijker rijden...denk ik.

Groeten

John

John gaat met een T-bar rijden... Hoe ik dit weet? Omdat het dezelfde auto wordt als de mijne, alleen dan met een Xray voorophanging. :mrgreen:

ok :D

Ik had op moosi ook even een advertentie geplaatst ;) en onze oostervrienden gaan zich ook al inschrijven dus met de pro10 komt het met de inschrijvingen in ieder geval wel goed. Ik Hoop eigenlijk wel dat het een jaarlijks terugkerend evenement wordt.

als het goed bezocht wordt wel heb ik begrepen.

Maar Benelux staat voor???
Belgie, Nederland en Luxenburg toch?

Dus misschien gaan we ook naar die andere drie landen toe

En benelux + dan mogen er ook ooster buren mee doen natuurlijk.

Gr Patrick

Ja dat zit er wel weer dik in Martijn haha en waarschijnlijk Alexander ook, kijken of ik hem wakker kan houden met mijn gesnurk zodat hij de volgende dag moe is en minder rijd :D

Da's toevallig, bij de Baanbrekers zijn ze inderdaad bezig om een lijst te gaan publiceren op de website met deelnemers die zich al in hebben geschreven. Volgens mij komt de lijst ergens deze week online.
:wink:

Back