Benelux race Mac de Baanbrekers

Zo zeker, 19 pro10's al zeg. Toerwagen modified begint ook te komen, nu alleen de toerwagen stock nog even flink vullen en het wordt echt een mooie dag!

Joost, wordt toch altijd een mooie dag, mooi weekend :)
Gezellig camperen/ BBQ'en met z'n allen, komt het helemaal goed, haha. Heb er zin in :)
Laat het buitenseizoen maar komen.
Martijn

Willen jullie langs de baan camperen??

Ik hoop dat dat kan want er namelijk gebouw aan de nieuwe skidome.
Doe daar even navraag op bij de Baanbrekers.

Gr Patrick

Dan zetten we de tent op de baan toch? Tussen het asfalt op het gras, helemaal cool haha... Ze hebben baansproeiers dus stoffig zal het niet zijn.

Maar dat is het navragen waard inderdaad. Zou zonde zijn als het niet kan want het is wel bere gezellig altijd...

hoe zit het met de kosten van camperen? Er staat

*Camperen op ons campingveld kost € 7,50. Let op! in het weekeind za/zo, per nacht extra € 5,-*

Betekend dat:
vrijdag op zaterdag = 7,50 en van zaterdag op zondag 7,50 + 5,00 = 12,50 wat totaal 20 euro word

of

is het 7,50 + 5 voor het weekend is 12,50?

Heb de vraag al gemail naar de baanbrekers maar wellicht weet iemand het hier. Het was een vraag van onze duitse vrienden.... ..

Op de oude site stond:
Camperen kost € 7,50 op de nacht za/zo, per nacht extra € 5,-

Klinkt beter....

Bedankt roelof, maar even voor de volledigheid is het dus 20 euro in totaal voor vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag? of € 7,50 + € 5 extra. De verwarring (bij mij iig en ook bij degene waar de vraag van is) zit hem in de € 7,50, er staat niet dat het per nacht of eenmalig is namelijk.

valt mee hoor, het licht aan de vakantie periode voor degene maar wellicht nog 1 duitser bij de modified en 1 bij de 10.5t. Tevens mis ik nog wat namen die normaal gesproken wel mee doen....dus even afwachten. Er is nog plaats genoeg en kijkende hoe het normaal er aan toe gaat schrijven de meeste 1-2 weken van te voren in om te zien wie er allemaal mee doen voordat ze inschrijven.......;)

Laatst bewerkt:
Even voor alle duidelijkheid wat betreft het camperen bij de Baanbrekers.

Camperen op het campingveld is mogelijk tegen onderstaande tarief:

Ma t/m Vr € 5,00 per nacht
Za t/m Zo € 7,50 per nacht

Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is. Het is inmiddels ook aangepast op de Baanbrekers website.

Back