Benelux race Mac de Baanbrekers

En waarom is hierbij geen Pro10? Dit is toch ook een klasse waar je mensen mee kan trekken.. en om deze klasse een beetje te promoten is het een mooie gelegenheid!!

tijdens de alv van de nomac heb ik nog met iemand van de baanbrekers erover gehad en toen was het de bedoeling dat de pancars ook mee gingen doen. Ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag waarom er 4 klasses toerwagens zijn en geen pancar klasse.

Absoluut! Zeker een mooie baan bij mooi weer voor de Pro10! Hoop dat de klasse erbij komt, dan rij ik zeker mee als ik vrij ben. Zet ik er mooi weer een tentje neer ;)

*edit*
Hoor trouwens net op msn van Mathijs dat de Pro10 100% doorgaat op de benelux race. COOL!

Laatst bewerkt:
Yups, en wat ik van Mathijs hoorde ook gewoon met 10.5 dus. We zitten allemaal goed. Kan alleen nog nergens terug vinden of je je ook voor de Pro10 in kan schrijven. De race zelf valt dan weer wel echt vlak voor mijn vakantie dus...

heb me reeds ingeschreven (handmatig pro10-10.5t ingevuld ;)) maar op de website staat echt niets over een pancar klasse tijdens de benelux+. Tussen haakjes staat zelfs toerwagens. Dus, zowel op de website als op de flyer staat niets. Dus of ze wel een pancar klasse erbij willen hebben ?:confused:

Hoi allemaal,

De wedstrijden om de Benelux+ wat betreft electro, is er niet stil gestaan bij de Pro-Ten klasse omdat deze bij de Baanbrekers niet gereden wordt.

Het is zeker een goed idee om de Pro-Ten's toe te gaan voegen, daar komt deze week nog uitsluitsel over en zal je het terug kunnen vinden op de site van de Baanbrekers. Model Auto Club " de Baanbrekers"

Het gaat er natuurlijk niet om wie de flyers gemaakt heeft, maar wie de opdracht gegeven heeft om ze te maken :-)

Ik wacht het nog even af, misschien komt het nog en anders misschien even een mailtje die kant op gooien erover.

*herstel*

Duidelijk, goede zaak dan!

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

De wedstrijden om de Benelux+ wat betreft electro, is er niet stil gestaan bij de Pro-Ten klasse omdat deze bij de Baanbrekers niet gereden wordt.

Het is zeker een goed idee om de Pro-Ten's toe te gaan voegen, daar komt deze week nog uitsluitsel over en zal je het terug kunnen vinden op de site van de Baanbrekers. Model Auto Club " de Baanbrekers"

Het gaat er natuurlijk niet om wie de flyers gemaakt heeft, maar wie de opdracht gegeven heeft om ze te maken :-)

bedankt voor de uitleg.

pro10 stock en modified aub ;)

Ja precies... stock en modified.. want dan is het ook misschien interessant voor de mensen van de RC Le Mans! dat is wel heel erg gaaf :)

net ingeschreven voor de tourwagen 13,5 stock (Nomac). Neem aan dat er een vaste eindoverbrenging vastgesteld wordt??

Martijn

Goed bericht voor de Pro-Ten liefhebbers!!

Deze klasse wordt toegevoegd aan de electro Beleux+ wedstrijd en wel in twee klassen, Modified en Stock 10,5T.

Meer details en een nieuwe flyer volgen deze week op de website van M.A.C. De Baanbrekers.

Schrijf je nu in want het aantal deelnemers gaat beperkt worden!

Goed nieuws!....... bedankt.

Had me gisteren al ingeschreven, krijgen we een mail ter bevestiging van inschrijving?

Heb me ook ingeschreven voor de Pro10 stock 10.5 én kamperen :D

Als het weer zo'n mooi weekend wordt als vorig jaar dan pik ik dat nog even mooi mee vlak voor mijn vakantie...

Back