Beste bash auto na de slash.

Denk dat je teveelopties in je hoofd heb.
Zou dan eerst eens kijken wat ze kosten, daarna vragen of zoeken naar info van die auto.
Wat hierboven verteld wordt is voor jouw dus niet van toepassing als die xxx 300 kost excl elec. Dus die XXX kun je uit je hoofd zetten.
Jouw budget wordt t een slash nieuw, een e-revo 2 hands + iets langer sparen, staat hier ook nog een wheely king te koop ( iets snellere motor erin en gaan )

Kortom wat ik eerder zei, 200 euro en brushless gaan al niet samen.
Dus of sparen of die 1/18 wegdoen en een grote kopen.

Ik zou gewoon voor de slash gaan en begrijp ook niet waarom je deze auto niet wilt hebben?
200 euro lijkt me de slash echt wel waard!
Desnoods koop je hem ooit nog 2dehands met brushless erin.
Dan betaal je ook rond de 200 euro en heb je een goede bash auto.

voor 300 euro heb je Rustler VXL zonder ALLEEN WAGEN EN DE ONROAD BANDEN laat maar wat weten .

GR Berry

INFO :

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
voor 300 euro heb je Rustler VXL zonder ALLEEN WAGEN EN DE ONROAD BANDEN laat maar wat weten .

GR Berry

INFO :

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Dus voor 300 euro heb je een Rustler VXL zonder de auto en banden, basically 300 euro voor nop.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus voor 300 euro heb je een Rustler VXL zonder de auto en banden, basically 300 euro voor nop.:)

Neeen! :d dan heb je een wagen zonder electronica :d

ps mocht je goedkoop een brushless setje willen , heb geduld ooit komt er eens een mooi setje te koop staan op de belgische kapaza een setje voor 150euro van novak 5.5T , ik heb net op kapaza een ongebruikt combo setje gekocht van lrp van 6400kv voor maar 100 euro , dus gewoon af en toe is gaan kijken ;)

grts

Kijk eens naar een Revo 1/16, die past in je budget en is standaard erg snel.. Brushless..

Zender die erbij zit is niet veel soeps, maar die had jezelf al.

En ja, ze zeggen 1:16, maar hij staat hier naast een DF-03 (Tamiya 1:10) en is echt niet veel kleiner !

Bijkomend voordeel, je kunt heel goedkoop naar lipo, omdat ie 2x een klein pack kan herbergen. En omdat ie kleine packs gebruikt kun je ook een relatief goedkope lipo lader gebruiken.

Tja ... ik ben zelf meer van 'doe het goed of doe het niet en spaar door'. Als ik tussen de E-Savage en E-Maxx zou moeten kiezen zou die Maxx waarschijnlijk mijn voorkeur krijgen.

Tja ... ik ben zelf meer van 'doe het goed of doe het niet en spaar door'. Als ik tussen de E-Savage en E-Maxx zou moeten kiezen zou die Maxx waarschijnlijk mijn voorkeur krijgen.

Maar het gaat niet om jouw keuze maar van de topicstarter.
Wat al gezegd is, er moet rekening gehouden worden met een budget.

Ik zou ook nog even doorsparen, maar als hij dat voor dat bedrag wil moet hij genoegen nemen met wat er op de markt is voor dat bedrag.

@ Klamath, nee why? Sorry dat ik het zeg, maar als ik lees dat van de 10 verhalen er 9 zijn die problemen rapporteren met bijvoorbeeld de shocktowers van de E-Maxx mag ik toch aannemen dat het een zwakpunt is van de E-Maxx right? Dus als ik 100 discussies lees waarvan het ruimschootse merendeel de E-Maxx aanraad, mag ik er vanuit gaan dat de E-Maxx de 'betere' auto is right?

@ westcoast, het gaat inderdaad om zijn keuze. Ik geef hem enkel wat denkstof over of nu wel een slim moment is om wat te kopen of dat het wellicht slimmer is om nog even verder te sparen. Gezien het budget zou ik een E-Maxx proberen te scoren, vooral ook vanwege de grote aftermarket die de E-Maxx heeft tegenover de E-Savage.

Hallo,
Ik ben de laatste tijd nogal naar auto's aan het zoeken.
nu zoek ik de beste bash auto voor/na de slash.
ik vind de slash namelijk niet zo mooi.
hij moet wel brushless en lipo bestendig zijn.
en goed kunnen off-roaden.
mijn budget is ongeveer 200-220 euro.

mvg,
Ruud

zo eens ff kijken, je zoek :
off-road, 1:10, brushless, lipo-ready, rond de 200,-

ik heb m`n zx-5 te koop staan, = off-road, 1:10, brushless, lipo-ready, rond de 200,-
( zie onderschrift )

Ik zou ook even doorsparen als ik jou was, ik heb een ontzéttend slechte ervaring met goedkope troep. Ben het echt helemaal zat geworden dat ik laatste tijd alleen nog maar top spul koop en ben daar ontzettend tevreden mee.

Maar als het voor 200 euro moet zou je naar een tweedehands VXL roller kunnen kijken en hier een leuk brushed setje inzetten en later misschien naar brushless overstappen. Of misschien zou je nog kunnen kijken naar een E-maxx.

Nopes de E-Savage is anders dan de normale nitro Savages en Savage Flux. Die wagen is een tandje kleinder dan zijn broers, vind het echt een vreemde wagen, vooral omdat hij zijn 'eer' niet aan doet van extreme bash wagen zoals zijn broers, toch wel HET kenmerk van Savages.

Een e savage heeft geen grote aftermarket?
Is toch bijna hetzelfde als de gewone savage, dus onderdelen genoeg lijkt me.

Tegenover de E-Maxx heeft savage een mini-aftermarket. Tenminste, kan je een Savage ook als een E-Maxx krijgen met alle alu delen? Zoals dit;

attachment.php

Voor zover mij bekend is iig niet...

Back