Beste bash auto na de slash.

Normale Savages wel, maar niet de E-Savage. FLM heeft redelijk wat alu Savage onderdelen zie de build van Joram. Het gaat echt specifiek over de E-Savage.

de vraag is, waarom zou je hem volledig alu maken? heeft helemaal geen meerwaarde, behalve dat het veel teveel kost, en alleen maar krom word door het grotere gewicht.
Ik heb hier genoeg auto's staan waarvoor ik helemaal geen aftermarket onderdelen nodig heb.
en about de shocktowers van de E-Maxx. de RPM shock towers zijn wel beter. maar ik heb de stock shocktowers aardig moeten mishandelen voordat deze kapot gingen.
het zullen dus wel amerikaanse fora zijn geweest waar je dat gelezen hebt, want die baffiaanen krijgen toch wel echt alles kapot. :p

de vraag is, waarom zou je hem volledig alu maken? heeft helemaal geen meerwaarde, behalve dat het veel teveel kost, en alleen maar krom word door het grotere gewicht.
Ik heb hier genoeg auto's staan waarvoor ik helemaal geen aftermarket onderdelen nodig heb.
en about de shocktowers van de E-Maxx. de RPM shock towers zijn wel beter. maar ik heb de stock shocktowers aardig moeten mishandelen voordat deze kapot gingen.
het zullen dus wel amerikaanse fora zijn geweest waar je dat gelezen hebt, want die baffiaanen krijgen toch wel echt alles kapot. :p

Tja jij vind het misschien onnodig maar het kan best zijn dat de topicstarter misschien later wél aluminium onderdelen wil. En het hoeft ook niet perse aluminium te zijn, gewoon in het algemeen heb ik het over de aftermarket.
Zelf ben ik ook geen fan van aluminium spul maar ik zit gewoon wat rond te roepen zodat de TS een beetje ideeen krijgt etc.

Volledig alu is voor bashen sowieso een no-go imho. Zoals Klamath zegt te veel gewicht en amper flex wat gebogen alu betekend. Sommige plekken alu is goed, maar zaken zoals armen zou ik imho altijd plastic houden (het liefst RPM).

De shocktowers waren meer bedoeld als een voorbeeld, had wel verhalen gelezen over de shocktowers maar kan me niet herinneren dat het echt een 'probleem' punt was. Als er uit 9 vd 10 vergelijkingen komt dat de E-Maxx de 'betere koop' is dan ga ik er vanuit dat daar een kern van waarheid in zit en raad ik andere dus ook eerder een E-Maxx dan E-Savage aan.

ps. Kan de Amerikanen helaas geen ongelijk geven, als je kijkt wat de prijzen daar zijn :(

Ik heb toch al zeker 3 towers afgebroken zonder al te rare dingen te doen en net als de bulkheads is dit simpelweg een zwak punt.
Aan de andere kant, alles kan kapot hoe duur de auto ook is, geen enkele auto is 100% bashproof, maar de savage en de maxx staan toch wel heel hoog.

Toch zou ik de topicstarter adviseren om verder te sparen voor een maxx of een e-savage. oid. Imo is een slash ook niet echt een basher en kan je lang niet de dingen doen die een savage of een maxx wel kunnen.

Hij is wel zeker een basher gezien alle insane filmpjes op YT. Maar je hebt gelijk, bashen met een Maxx of Savage is toch weer anders dan met een Slash.

Ik denk wat Nutsi bedoelt met een echte basher is dat de Savage en de Maxx op plaatsen kunnen rijden waar de Slash gewoon vast komt te zitten. met een E-Savage of een E-Maxx kun je vrijwel overal rijden. :)

@ Klamath, klopt. Zojuist weer mijn Flux er flink vanlangs gegeven. Wat is die wagen toch vergevingsvriendelijk zeg, love it !!

@ jurre corally cct, ruud zei : ik vind de slash namelijk niet zo mooi. ;)

Back