Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Normale Savages wel, maar niet de E-Savage. FLM heeft redelijk wat alu Savage onderdelen zie de build van Joram. Het gaat echt specifiek over de E-Savage.
de vraag is, waarom zou je hem volledig alu maken? heeft helemaal geen meerwaarde, behalve dat het veel teveel kost, en alleen maar krom word door het grotere gewicht.
Ik heb hier genoeg auto's staan waarvoor ik helemaal geen aftermarket onderdelen nodig heb.
en about de shocktowers van de E-Maxx. de RPM shock towers zijn wel beter. maar ik heb de stock shocktowers aardig moeten mishandelen voordat deze kapot gingen.
het zullen dus wel amerikaanse fora zijn geweest waar je dat gelezen hebt, want die baffiaanen krijgen toch wel echt alles kapot.![]()
en about de shocktowers van de E-Maxx. de RPM shock towers zijn wel beter. maar ik heb de stock shocktowers aardig moeten mishandelen voordat deze kapot gingen.
het zullen dus wel amerikaanse fora zijn geweest waar je dat gelezen hebt, want die baffiaanen krijgen toch wel echt alles kapot.![]()