hier heb ik ff de statistieken van beide motors voor je opgezogd:
De T15
* 1.2 horsepower!
* ABC construction
* Side exhaust
* Black case
* Tall heatsink head
* Aggressive porting
* Standard shaft
Displacement: .15 (2.49cc)
Horsepower @ RPM: 1.2hp @ 29,000 RPM*
Bore: 15.0mm
Stroke: 13.6mm
Carburetor: Rotary type, 6.0mm
Ports: 3
* These figures are estimates from the manufacturer of the engine. Like most R/C car companies, HPI purchases engines from model engine manufacturers, we do not have a testing lab or dyno to rate our engines.
Equipped with a convenient pullstarter, the T-15 will also accept our #87120 HPI Roto Start System! This engine will easily directly into any nitro car or truck that accepts small block (.12-.15) engines with pullstarters.
De 15 FE die je er volgens mij nu in hebt zitten
Construction
ABN (Aluminum case and piston, Brass sleeve, Nickel plated sleeve)
Displacement
2.48 cc
Bore
15.3mm
Stroke
13.5mm
PS/RPM
0.56hp/29,000rpm*
RPM range
3,000 to 32,000
Weight
248g
Je auto zal er niet sneller op gaan lopen als je dus de t15 motor koopt alleen ben je wel wat sneller weg omdat je 0.65 pk meer hebt dus in totaal 1,2 pk ik zal zelf jou deze motor aanraden de hpi .12r ss heb ik er zelf ook in zitten want die zit namellijk in mijn hpi rs4 3 type ss ik heb deze auto namelijk in amerika gekocht wat mij zo ongeveer in totaal met verzendkosten en btw en auto (inclusief motor en bod) 225 euro koste.
hier zijn de statistieken van deze motor:
Construction
ABC (Aluminum piston, Brass sleeve, CARBIDE plated sleeve), using
Formula 1 nickel-carbide plating technology!
Displacement
2.09cc
Bore
13.8mm
Stroke
14mm
Max RPM
35,000rpm*
Weight
200g
Carburetor
5.5mm opening, rotary-type, two-needle adjustment
Cooling head
purple anodized machined aluminum
hij zuipt dus minder als de 15 heeft evenveel pk maar wel ff 6000 toeren meer en dat is wel te merken als ik tegen de hpi rs4 3 evo van mijn vriendje rijd haal ik hem lekker in op topsnelheid
