Ik zit me af te vragen hoe ik het beste mijn spoilers aan kan sturen. Ik heb een Dx6i. Ik kan natuurlijk de Flaps funktie gebruiken maar dan heb ik maar 2 standen en eigenlijk wil ik minstens 3. Een andere nadeel is de snelheid waarmee ze uitschieten. Ik heb een 6V ontvanger pak en ze komen erg snel omhoog, dat lijkt me niet ideal. Is er een eenvodige manier om de beweging van een servo de vertragen?
Een ander optie is om de gas te gebruiken als ik zonder motor vlieg. Is het dan gebruikelijk om de stick omhoog te duwen om de spoilers omhoog te laten komen? Het lijk me logische maar als ik weer eens met motor vlieg mischien ontwikkel ik de verkerde reflexes. Zelfs met de motor misschien zet ik dan de gas op een schakelaar, het is toch de minst belangrijke functie op een zwever.
Graag jullie opmerkingen.
Groeten
Rishi
Een ander optie is om de gas te gebruiken als ik zonder motor vlieg. Is het dan gebruikelijk om de stick omhoog te duwen om de spoilers omhoog te laten komen? Het lijk me logische maar als ik weer eens met motor vlieg mischien ontwikkel ik de verkerde reflexes. Zelfs met de motor misschien zet ik dan de gas op een schakelaar, het is toch de minst belangrijke functie op een zwever.
Graag jullie opmerkingen.
Groeten
Rishi