betaalbare brushless

een traxxas is goed. maar niet geweldig.
Helemaal mee eens. Traxxas maakt leuke autos (voor beginners),met goede prijs/kwaliteit/beschikbaarheid maar voor sommige modellen zijn er voldoende betere alternatieven verkrijgbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is ook weer zo dat je af en toe geluk moet hebben met waar je rijd en dat soort factoren zoals bijvoorbeeld paul , hij sloopt z'n bandit elke maand en het is een traxxas , hij wacht meer op spares dan dat ie rijd. Ik daarentegen heb een traxxas slash (overigens een hele andere auto) en ik rij zo goed als nooit wat stuk.

Paul Benard zei:
Een traxxas is goed. Maar niet geweldig.

Je moet dus ook kijken waar je gaat rijden en wat voor obstakels er zijn , verplaatsbaar of niet , dat soort dingen zou je met je keuze ook rekening moeten houden.

Laatst bewerkt:
de auto waar ik het over had is een revo en het onderdeel wat ik bedoelde was dus niet de wiel meenemers maar de pivotballs.
en die zijn volgens mij hetzelfde bij alle revo's ongeacht nitro of brushless

maar das was dus niet echt duidelijk ( foutje van mij )
en mijn savage's en inferno's hebben daar totaal nog geen last van

naar mijn mening is het kunststof van traxxas duidelijk minder van kwaliteit dan van hpi. dat wou ik even duidelijk maken

Ookal is het :offtopic:

Ik heb rpm casterblocks , ben er tevreden mee , ze zijn sowieso beter dan standaard. Ik heb wel gehoord dat je het beste aluminium kunt nemen , is dan ook wel wat duurder.

Ik ben al een tijdje aan het rond kijken om te bepalen wat ik nu wil gaan rijden. Een 1:8 brushless buggy lijkt mij het leukst. Het moet wel een rtr zijn. Mijn budget is 500 euro.

Is het dan verstandiger om 2e hands te gaan kijken, of kan ik met dit budget beter voor een nieuwe gaan?
grz joergan

Ik had ook zo'n budget en had zelf de hobbytech str8-ep gekocht, het is niet een top merk maar ik heb in iedergeval nog geen problemen met de auto gehad. Ik heb in 1 jaar 2x front plate moeten vervangen (2de keer voor een dikkere), en een paar lagers. Uiteraard kan je wel wat dingen aan upgraden zoals servo (ace DS1015 bijvoorbeeld), Shocktowers, enz enz. Ik vind het in iedergeval een top buggy voor het geld.

Ik ben al een tijdje aan het rond kijken om te bepalen wat ik nu wil gaan rijden. Een 1:8 brushless buggy lijkt mij het leukst. Het moet wel een rtr zijn. Mijn budget is 500 euro.

Is het dan verstandiger om 2e hands te gaan kijken, of kan ik met dit budget beter voor een nieuwe gaan?
grz joergan

Voor 500 heb je zeker een leuke 2dehandse auto met hopups en rtr

Rc ofroad elecktrich brusles

Hoi ik ben een jonge va 13jaar ik heb all een on road brushed outotje ik wil een brusles ofroad 1op10 auto ik be 13dus je snapt natuurlijk dat ik niet zo heel deel geld heb wie heeft er een tip wat voor auto ik het best kan kopen hij mag tot 300euro denk ik alfast bedankt

eerst leren spellen?

als je er nou 50 bij doet heb je al een hele goede traxxas rustler/slash/stampede/bandit ofte wel een traxxas 2wd.

Hoi ik ben een jonge va 13jaar ik heb all een on road brushed outotje ik wil een brusles ofroad 1op10 auto ik be 13dus je snapt natuurlijk dat ik niet zo heel deel geld heb wie heeft er een tip wat voor auto ik het best kan kopen hij mag tot 300euro denk ik alfast bedankt

eerst leren spellen?

als je er nou 50 bij doet heb je al een hele goede traxxas rustler/slash/stampede/bandit ofte wel een traxxas 2wd.

Ik heb dislexie maar ok ik zal kijken ik denk dat ik voor de bandit ga is dat een goede keuze

Hoi, ik ben een jonge van 13-jaar, ik heb al een on-road brushed autotje ik wil een brushless offroad 1-op-10 auto ik ben 13-dus je snapt natuurlijk dat ik niet zo heel veel geld heb. Wie heeft er een tip wat voor auto ik het best kan kopen? Hij mag tot 300euro denk ik. Alvast bedankt.

Ook, veel op het forum zeggen dat, dus ik maak het even duidelijk voor de rest(de streepjes zijn spaties).

Op wat voor ondergrond wil je rijden? Bashen, wedstrijden, wat scheuren over gras, wat door het zand of van alles bij elkaar?

De Bandit is wat meer voor de weg.

@ joergan

Ik zat dit even te lezen .
Heren mods , ik weet niet of dit mag , maar joergan misschien is dit wat voor je

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mvg Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk mag dat Peter, geen probleem. Als links naar produkten in online shops toegestaan worden dan ook jouw link waarmee jij twee mensen probeert te helpen.

Back