betaalbare brushless

Laten we weer lekker on topic gaan en onze ervaringen delen met iemand , zoals knorrie , die met deze geweldige wil gaan beginnen , in de hoop dat hij een , voor zichzelf , verstandige keuze maakt

MVG Peter

Ik heb op de slash van m'n zoon de achterdraagarmen vervangen voor die van een rustler .
De sandpaws die we gebruiken staan op velgen met een belachelijke offset .
De achterkant is een heel stuk breder +/- 5cm , en dat scheelt ook aanzienlijk tegen de rugslag 8-)

MVG Peter

Laatst bewerkt:
als je snel wilt gaan kun je ook gewoon een traxxas kopen,
dingen gaan makkelijk 100:p
Ik zou je de rustler aanraden, is lekker makkelijk en snel ook!
rij-eigenschappen zijn goed, flikkert niet zomaar bij een hobbeltje/bochtje om!

tsja , denk dat de wegligging op hobbelig terrein van de rustler slechter is dan de 2WD slash ,kijk maar eens naar de grond speling alleen. Daarbij een rustler of slash op 100Km/h over een hobbelig terrein , ja sure :nooo:(maar is nog jong he ;))

:mrgreen:

Mijn advies aan knorrie zou een 2wd slash vxl zijn .
En waarom dan.
Een slash is een goede all rounder en de kap van een slash is behoorlijk bullet proof en valt over de wielen heen , dit betekent dat als hij een paaltje of een stoeprandje schampt de wielen en draagarmen redelijk beschermd blijven door de kap en niet snel afbreken .

MVG Peter

Mijn advies aan knorrie zou een 2wd slash vxl zijn .
En waarom dan.
Een slash is een goede all rounder en de kap van een slash is behoorlijk bullet proof en valt over de wielen heen , dit betekent dat als hij een paaltje of een stoeprandje schampt de wielen en draagarmen redelijk beschermd blijven door de kap en niet snel afbreken .

MVG Peter
hallo ik heb een vraag ik heb een site gevonden die speciaal dingen verkoopt van traxxes ze werken samen of zo iets dus alls ik een slash 2 wiel will kopen is dat 360 euro en als ik 4 wiel wil is dat ook 360 wat is dan slimmer ik denk de 4wiel want dan heb je meer stevig heide en minder willies
http://www.toemen.nl/rc-traxxas-traxxas-electro-modellen-c-38_45.html?page=2&sort=2a

hallo ik heb een vraag ik heb een site gevonden die speciaal dingen verkoopt van traxxes ze werken samen of zo iets dus alls ik een slash 2 wiel will kopen is dat 360 euro en als ik 4 wiel wil is dat ook 360 wat is dan slimmer ik denk de 4wiel want dan heb je meer stevig heide en minder willies
De goedkoopste traxxas modellen uit voorraad leverbaar - Toemen Modelbouw

zeker de 4wd nemen als het hetzelfde kost. Voor 30 euro meer heb je een ook een lipo accu bij je auto ;).

als ze allebij standaard zijn is de 2wd veel beter.4wd gaat zo snel kapot en heeft dan eerst upgrades nodig,lees smeltende spurs en lagers.

Bij de 2wd krijg je er een lader en accu bij , de (aanschaf) kosten zijn dus bij lange na niet hetzelfde.

Edit: NVM , het zijn de standaard ballentent lader en accu van traxxas.

Laatst bewerkt:
Bij de 2wd krijg je er een lader en accu bij , de (aanschaf) kosten zijn dus bij lange na niet hetzelfde.

De lader die erbij zit is een overnight lader , ik zou dan wel een snellader erbij kopen en nog een 2e en/of 3e accu
Ik was iets sneller als jouw edit hackroader , die lader van traxxas is leuk voor de kliko

MVG Peter

Laatst bewerkt:
Laat je niet neppen door de Lipo Accu bij Toemen, dit is een Turnigy die geen reet kosten in HK met een eigen gefabriceerd stickertje.

jawel hoor!
Ik heb ook een 2wd, leuk om mee te beginnen!
En lader moet je inderdaad later ook nog een betere voor kopen.
Suc6

Heb nu een 3-tal weken een Rustler en ik moet zeggen... kei grave bak. Al wel is een onderdeeltje aan gort gereden maar dat valt nog reuze mee. Mijne maat op 't zelfde moment een Bandit gekocht en hij heeft al redelijk wat moeten vervangen (2 shocktowers oa). Ben er nu wel, op de Rustler, wat hop-ups aan 't vijzen en ben recent al overgestapt op LiPo met het startersstetje van bij PK en ben onder de indruk van de geleverde batterij (5800/35C). Vlamt lang en hard...

hoi ik heb een vraag ik wil misschien de traxxes slash 4x4 kopen maar ik hoor van andere dat je misschien beter een team associated SC10 4x4 wat denken jullie dat better voor mij is

Back