Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je snel wilt gaan kun je ook gewoon een traxxas kopen,
dingen gaan makkelijk 100
Ik zou je de rustler aanraden, is lekker makkelijk en snel ook!
rij-eigenschappen zijn goed, flikkert niet zomaar bij een hobbeltje/bochtje om!
hallo ik heb een vraag ik heb een site gevonden die speciaal dingen verkoopt van traxxes ze werken samen of zo iets dus alls ik een slash 2 wiel will kopen is dat 360 euro en als ik 4 wiel wil is dat ook 360 wat is dan slimmer ik denk de 4wiel want dan heb je meer stevig heide en minder williesMijn advies aan knorrie zou een 2wd slash vxl zijn .
En waarom dan.
Een slash is een goede all rounder en de kap van een slash is behoorlijk bullet proof en valt over de wielen heen , dit betekent dat als hij een paaltje of een stoeprandje schampt de wielen en draagarmen redelijk beschermd blijven door de kap en niet snel afbreken .
MVG Peter
hallo ik heb een vraag ik heb een site gevonden die speciaal dingen verkoopt van traxxes ze werken samen of zo iets dus alls ik een slash 2 wiel will kopen is dat 360 euro en als ik 4 wiel wil is dat ook 360 wat is dan slimmer ik denk de 4wiel want dan heb je meer stevig heide en minder willies
De goedkoopste traxxas modellen uit voorraad leverbaar - Toemen Modelbouw
is dat nog slimmmer of kan ik better een andere auto koppen van traxxes op die sitezeker de 4wd nemen als het hetzelfde kost. Voor 30 euro meer heb je een ook een lipo accu bij je auto.
Bij de 2wd krijg je er een lader en accu bij , de (aanschaf) kosten zijn dus bij lange na niet hetzelfde.
Bij de 2wd krijg je er een lader en accu bij , de (aanschaf) kosten zijn dus bij lange na niet hetzelfde.
Edit: NVM , het zijn de standaard ballentent lader en accu van traxxas.
Wat heb je dan voor RC