Bezoek Bataviawerf/7 Provinciën 1:10

Beste Bouwers,

Inmiddels zijn we nog 14 dagen verwijderd van het bezoek aan de Bataviawerf.
Inmiddels hebben zich de volgende personen aangemeld:
Voornaam Achternaam Datum
Ton Grobben 24-mei
Jan Zwart 24-mei
Bob van Spaandonk 24-mei
Ad Bakker 24-mei
Ron van Leeuwen 24-mei
Germt van Rijswijk 28-jun
Erik Agterhuis 28-jun
Diederik Sandbergen 28-jun
Chris van der Linden 28-jun
Mathieu Rol 28-jun
Albert Geugies 28-jun
Ron van Leeuwen 28-jun
Aangezien een groep uit maximaal 10 personen mag bestaan, is er dus nog plaats. Dus als je tijd hebt en zin, meld je dan aan:
https://ronvanleeuwen54.wufoo.com/forms/inschrijfformulier-bezoek-7-provincian-bataviawerf/

Mocht je je wel hebben aangemeld maar je staat er niet bij geplaatst, laat het mij met een pb even weten.
Met vriendelijke groet, Ron

Ik ga waarschijnlijk ook komen op 24 mei - dit met 2 personen

Beste Bouwers, het begint voor beide dagen lekker vol te lopen. de stand staat nu op 8 deelnemers per dag dus er is nog ruimte. Dit zijn de inschrijvers, controleer of je er bij staat.
Ton Grobben 24-mei
Jan Zwart 24-mei
Bob van Spaandonk 24-mei
Ad Bakker 24-mei
Hans van Nieuwkoop 24-mei
Andy Brouwer 24-mei
Dick van de Burgwal 24-mei
Ron van Leeuwen 24-mei

Erik Agterhuis 28-jun
Mathieu Rol 28-jun
Albert Geugies 28-jun
Ed van Oort 28-jun
Ron van Leeuwen 28-jun

Jammer genoeg is het een tikkie te ver van huis, dus ik kan er helaas niet bij zijn.

Door omstandigheden die ik door ervaring al redelijk kan inschatten, kan ik op 28 juni niet aanwezig zijn op de Batavia dag.

Beste allen,

De inschrijvingen voor beide dagen zijn een succes te noemen. Inmiddels zit 24 mei vol. Er zijn nog wel enkele plaatsen vrij voor 28 juni.

Beste allen,

De inschrijvingen voor beide dagen zijn een succes te noemen. Inmiddels zit 24 mei vol. Er zijn nog wel enkele plaatsen vrij voor 28 juni.

Ron,

een van mijn aanmeldingen van 24 mei is onzeker - dus je kunt altijd een reserveplaatsje voor de 24 houden.

Hallo,

Voor wie dit nog niet kent maar wel interesseert. Hierbij een link naar wat "huiswerk" 8O. Met dank aan Erik.
Otte Blom

Inmiddels heb ik contact gehad met onze "gids" Ted Janssens. We worden op 24 mei om 11 uur verwacht aan de ingang van de Bataviawerf in Lelystad. "We" zijn nu:
Jan Zwart
Bob van Spaandonk
Ad Bakker
Hans van Nieuwkoop
Andy Brouwer
Dick van de Burgwal
Marten van Nieuwkoop
Melcher van Nieuwkoop
Gino Slock
Virginia Chan
Ik zei de gek

Ron,

Een van mijn zoons - Melcher van Nieuwkoop - valt definitief af bij deze dag.

Beste allen,

Ik wil jullie met plezier melden dat beide dagen m.b.t. het bezoek aan de Bataviawerf volgeboekt zijn met beide 11 personen. Dank jullie voor de respons en dat we beide dagen met een volle bezetting kunnen beleven. Ik zal van beide dagen een verslagje met foto's op deze topic plaatsen.
De totale lijst met inschrijvers ziet er nu als volgt uit:
Jan Zwart 24-mei
Bob van Spaandonk 24-mei
Ad Bakker 24-mei
Hans van Nieuwkoop 24-mei
Andy Brouwer 24-mei
Dick van de Burgwal 24-mei
Marten van Nieuwkoop 24-mei
Gino Slock 24-mei
Virginia Chan 24-mei
Ron van Leeuwen 24-mei

Robert Broekhuizen 28-jun
Ton Grobben 28-jun
Erik Agterhuis 28-jun
Mathieu Rol 28-jun
Albert Geugies 28-jun
Ed van Oort 28-jun
Piet Kempers 28-jun
Ron van Leeuwen 28-jun

Mocht iemand zijn naam, ondanks inschrijven, er toch niet bij zien staan meld het mij dan komt het goed. Mocht je nu achteraf toch alsnog belangstelling hebben en denken, "had ik mij toch maar ingeschreven" dan kun je je toch aanmelden en word je op de reservelijst geplaatst of, als er voldoende belangstelling zou zijn, dan organiseren we er gewoon nog een dag bij. :p

Ron,
Heb je enig idee van het programma? Mijn vrouw zou graag meegaan voor het outletcentrum maar wil graag weten of ik één uur of de hele dag weg ben.
Of zijn we helemaal vrij om te doen en laten wat we willen?
Jan Zwart.

Ron,
Heb je enig idee van het programma? Mijn vrouw zou graag meegaan voor het outletcentrum maar wil graag weten of ik één uur of de hele dag weg ben.
Of zijn we helemaal vrij om te doen en laten wat we willen?
Jan Zwart.

Ik zou de vraag omdraaien: durf jij het aan om je vrouw een hele dag te laten shoppen in een outletcentrum :D ?

Dag Jan, en alle andere deelnemers,

Ik heb zojuist contact hierover gehad met Ted Janssens.
Het programma is kort als volgt. Na ontvangst met een kop koffie volgt een korte voorstellingsronde waarna we het model gaan bekijken.
Ted heeft hier minimaal een uur nodig voor zijn verhaal en is een beetje afhankelijk van de vragen die worden gesteld. Daarna of gelijkertijd zal er ongetwijfeld flink van gedachte worden gewisseld over de bouwwijze etc. Uitgangspunt is hier dat alles zoveel mogelijk authentiek behoort te zijn. Gezien de topics is hierover voldoende kennis aanwezig.
Ted is daarna ook bereid om te vertellen over de resterende zaken op de werf, kortom een complete rondleiding is mogelijk, mocht daar behoefte voor zijn (ik wel :banana:). Het is uiteraard aan eenieder vrij te gaan en staan waar hij of zij wil. Maar jullie weten in ieder geval grofweg de dagvulling.
Even een mededeling. Buiten de koffie zijn resterende zaken zoals lunch o.d. verkrijgbaar maar wel voor eigen rekening.

Rest mij te melden dat, er zijn na de laatste deelnemerlijst geen afzeggingen maar mocht je toch onverhoopt op het laatste moment verhinderd zijn laat mij dat even weten via 06-46327380. We gaan uit van goed weer en een leuke en leerzame dag. Tot zaterdag.

Back