bf-109f voor elektro in houtbouw ongeveer 1500mm

jan bedankt voor de link maar ga toch zelf proberen maar voor elektro , de kisten zijn te duur om hier te halen

Wimpy,
Prima aanzichten tekening maar ben zelf meer voor de E uitvoering.

Heb die als volgende fighter op mijn lijstje staan 8) maar ben heel nieuwsgierig hoe deze gaat worden en misschien dan toch zelf de Bearcat pakken, want denk dat 2 ME 109's te veel gaat worden.

Neem aan met flaps en intrekbaaronderstel.

Ton

ton,

De bearcat is ook een mooi kistje , is het ook voor een groote van 1500mm ongeveer?

en tuurlijk :) de 109 zal zeer zeker met rtracts en flaps zijn mss nog wel meer als het maar licht blijft.

groetjes

en vandaag weer een beetje tekenen en dromen hoe het zal worden :-)
kan er mij iemand vertellen waar ik de vleugelprofielen kan afhalen en een programake die de riben uitrekent hoe groot ze moeten zijn van groot naar klein?

wim

Ik ben benieuwd..

Ik ben zelf ook meer fan van de E4 of zelfs E3.. ik heb nog even de tijd om te kiezen..

Wat denk je als motorisering te gaan gebruiken?

Peter

peter,
dat weet ik nog niet
lehner zou heel goede motoren hebben maar wacht nog eventjes af en trek mijn ogen open naar testen die gedaan worden op de forums
zal zeker gevlogen worden met lipos

wim

Ik maak gebruik van Rhino3D (zie ook dit draadje). Profili gebruik ik om vleugelprofielen te exporteren naar dxf, om ze vervolgens in Rhino te importeren en verder te bewerken (herschalen, rolroeren & flaps aanbrengen, uitsparingen voor liggers etc etc.)
Profili kan dit ook wel doen, maar ik vind het toch prettiger om het gewoon in Rhino te doen. :)

ton ,

hier een foto van hoever ik al sta
nog niet zo ver maar wel al goe bezig

wim
afb14425.jpg

Back