Big Airwolf

Vanavond heb ik het zwaartepunt even bekeken, om te zien waar de accu's moeten komen te liggen.
En ik denk dat ik er het weekend aan moet geloven, de staart moet er nu een keer vast tegen aan.
Dus eerst de werktafel een beetje opruimen om meer plaats te krijgen.
En dan maar hopen dat ik het spul niet te vaak stoot :|

:) En eindelijk heeft de Wolf zijn staart.

staart2.JPG

Nog een beetje de overtollige lijm weghalen en de overgang schuren, plamuren en schuren.
De 2 ontvangeraccu's liggen op hun plaats en zijn vastgezet met met siliconenkit.
En ook de accu voor de startmotor/verlichting heeft zijn plek gevonden.

Prachtige heli!!! Op de beurs in Dortmund stond er ook een Airwolf. Kzal later eens hier de foto posten.

Veel suc6 verder!!!

Gr,
Fréderic

Dank je wel Fréderic.
@ Rhelie,
Het zwaartepunt komt heel goed uit, de tank leeg natuurlijk ligt zo dicht mogelijk bij de hoofdas.
De ontv.accu's liggen ook bijna in het midden aan de zijkanten.
Dus gelukkig geen lood nodig en dat is wel zo fijn, ik heb het geheel nog niet gewogen, dat doe ik pas als de lak enz. erop zit.

Wat ziet die wolf er goed uit zeg.
Begint er heel erg goed uit te zien nou.

Ik verwacht elk moment stringfellow hawk te zien binnenlopen op die foto... :P

Ziet er goed uit moet ik zeggen, als trouwe kijker van de herhalingen van Airwolf uit mijn kindertijden :wink: (ben nog niet zo oud) Als ze die afleveringen nou nog zouden uitzenden zou ik m'n dvd recorder erop afstemmen en ze later op dvd zetten zodat ik ze allemaal nog een keer zou kunnen zien :) prachtig gewoon :D
Ja, daar vallen die Ikarus piccolo bodies natuurlijk bij in het niet... 8O
HeFtIg :D

Hier een foto van Team Airwolf. En de Heli van John op de achtergrond.

normal_AIRWOLF%20TEAM%20%282%29.jpg

LOL :lol:

Gr,
Frederic uit Barcelona

P.S.
kut computers hier in Barcelona en geen helis te zien :cry:

nu is het helemaal kwijlen. een wolf met de staart er op.

ben nu zelf ook begonnen maar durf eigenlijk nog niet te snijden in de kappen. Nog tips om met behulp van de dremel die knap te doen??

Heb je verder nog nieuwe foto's john??

Niet te blij worden he' Herman, nee het zal wel tot na de Pasen duren voor dat er weer andere foto's komen.
Ik heb de afgelopen week weinig tijd gehad :cry: :lol:

Back