Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
van die tijger dinges en displaykleuren zie e dag dagelijks voorbijgaan op het forum , heb daar natuurlijk wel niets tegen he
maar hij zal zowieso camo grijs kleuren krijgen en idd wel van het 31 ste
voor de schildering alleen zal er al wel zeer veel tijd overgaan , moet de technieken van weatheren en nog andere eens gaan opzoeken.
gtjs
wim
pd:mocht je fotos hebben van 1 f16 van het 31ste zijn ze welkom
De ground display van het 31e stond in Sanicole op aanraakafstand.
Dat was een goede gelegenheid om naar schaal details te kijken en foto's natuurlijk.
Ik denk dat als je het 31e schrijft, je wel een mogelijkheid kunt vinden om een keer op een basis foto's te nemen.
Wederom was Sanicole een uitgelezen mogelijkheid geweest, want daar stonden ze met en grote stand. Veel ground crew en piloten aanwezig.
Suc6
Je vind precies toch de tijd om er regelmatig aan te werken, er is zelfs nog tijd om foto's te trekken ondertussen
Zolang je geen deadline hebt kan je rustig verder werken en natuurlijk zoeken naar alle schaal-details.
Doe zo voort, maar verlies de andere jets niet uit het oog
Hey Wimpy ik zie een mooie blauwe kist onder de romp liggen bij de eerste foto.
En een prachtig model er boven op een mooi project in de doos en er een mooie boven op.
Schitterend wat je aan het doen ben.
Zoals Jan al aanhaalde een mooi werkend detail, maar werkt het ook effectief bij het landen of na de touch down of is het niet meer dan ,wel, een detail? Of heb je daar nog geen ervaring mee?
Kan me wel voorstellen dat bij de echte F16 enkele vierkante meter aan remkleppen wel werkt.