we kunnen er lang of kort over praten maar er gaat niets boven een contrast fuego . en dat is een feit.
Word idd heel veel mee gereden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
we kunnen er lang of kort over praten maar er gaat niets boven een contrast fuego . en dat is een feit.
Auto's van bovenstaande merken zijn voor redelijke prijzen 2de hands te vinden (zeker aan het einde van het wedstrijdseizoen, de toprijders kopen dan weer een nieuwe!).
@Sanmax, vertel eens WAAROM er niets gaat boven een Contrast Fuego... iedereen kan wel wat roepen, maar wil dan wel graag weten waarom...
Ik rij onroad contrast 2.5 HR. Heb ook een fg marder maar die is zoek. Ik vind de contrast fuego een mooie auto. Denk er overna om er een aan te schaffen omdat het offroad gebeuren me ook wel wat lijkt. Maar twijfel nog tussen deze of een horkmann... Ben nog bezig om te kijken welke het beste is. Heb al info gevraagt aan Hedwig maar die is bevooroordeelt...........
Het moet niet veel gekker worden.. een 26cc die belast 23000 toeren draait..?? Met zulke snelheden heb je die hydronische remmen zeker nodig ja.. Was je bang dat ze in Nederland je auto in beslag zouden nemen omdat je hem in Duitsland gemeten hebt..??
Succes verder, oh ja, je link werkt bij mij niet..
grtz. Erwin
Hallo ik ben nieuw hier
ik wil even mijn verzameling auto's voorstellen.
3 keer nikko super evolutions 1:10 , ik heb er robbe stroomregelaars in gezet en volledig voorzien van kogel lagers, andere zender, andere stuur servo, corally 12T motoren en andere tandwielen. Ze zijn snel voor in mijn buurt ze rijden ongeveer 60 kmp en ze zijn te vergelijken met een tamiya tt-01 kwaliteit. 2 zijn er 4 wd en eentje is er 2wd.
1 keer academy alfa 1:10 ook voor zien van robbe stroomregelaar en 12 t motor en is ook volledig voor zien van kogellagers en is ook 4wd
1 keer nikko F1 1:10 ook volledig omgebouwd zoals de nikko super evolutions. is 2 wd
1 keer nikko 1: 14 ook volledig omgebouwt rij tegen de 50 kmp er zit zo'n motor in van traxxas en is ook volledig voorzien van kogellagers en is ook 2wd
1 keer master sneaker ansmann auto, is standaard al een goed auto en rijd ook ongeveer 60kmp en is 4 wd
1 keer realy carbon fighter 1: 6 met 30,5 cc motor en is wat mij betreft al snel genoeg. standaart zat er een 30 cc motor op en is 2 en 4 wd omdat je de aandrijf as er makkelijk kan uithalen.
jullie vragen je af waarom zoveel nikko auto's? omdat ik die al had en in verhouding niet duur zijn 80-100 euries en omgebouwd voor ongeveer 150 euries is 250 euro voor een super snelle en mooie auto.
geef a.u.b nog goeden adviezen ben pas 15 jaar en ik vind dat ik al een mooi verzameling auto's heb.
( foto's post ik nog wel een keertje )
Zoveel andtwoorden, in 4 dagen met ervaring van ??
Ik zal het wel weer mis hebben maar houden jullie jongelui wedstrijdje in postings of zo.![]()
Wtf 23000 rpm onbelast. Mijne draait maximaal 19500 onbelast. Ik heb ook een carbon fighter met zo'n fs racing uitlaat en hitec servo's en de tandwielverhoudingen veranderd, maar die haalt denk ik maximaal 55-65 kmp en is echt heel hard voor zo'n 1:6 auto. In een andere topic had ik gelezen dat die auto van Mercedeslol1 105 kmp haalt, hoe haalt hij het in zijn hoofd om van die onzin te vertellen.
Ps je hebt een vette F1 auto, welk merk?![]()