J
JoeneMT-2
Guest
heey ik heb een mt2 maar als ik wil rijden start hij gewoon maar zodra ik rem slaat hij af hoe kan dit komen en hoe los ik het op?
mvg jeroen
mvg jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat hij dan te arm afgesteld staat. wat voor brandstof gebruik je? 16% of 20%?
Als koppelingslagers versleten zijn krijgt de motor valse lucht.
Ik heb het idee dat nicks de kleine lagertjes in de koppelingsklok bedoelt. Theoretisch zou het kunnen dat deze vastslaan, waardoor de klok rechtstreeks wordt meegenomen door de krukas ipv door de koppelingsschoenen. Klopt mijn veronderstelling, nicks?
Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit zoiets heb meegemaakt, maar het zou kunnnen (wat niet wegneemt dat ik in dit geval ook gewoon denk dat de stationairschroef niet goed staat afgesteld)
idd, dit heeft verder niks met de afstelling van de motor te maken. De koppeling slaat vast maar kan best nog goed stationair lopen, pas als je remt zet je de motor stil.
Ik rijd op kunstgras en dit vergt erg veel v.d. lagers, ca. 30 min rijden.
We hebben genoeg beginners (ik ook) gehad die in de hoge (langere) finales een vastgeslagen koppeling krijgen.
Het dikgedrukte klopt dus niet :!:
Als een koppeling vast staat loopt de auto niet stationair , laat staan goed stationair .....
Doordat de koppeling vast staat en de motor op lage toeren al belast wordt zal die uitslaan......